Onderwerpen

Monday, October 21, 2013

Thee tip!

refreshing thee van fair trade

Nog niet zo lang geleden heb ik een blog gewijd aan een thee partijtje met mijn dochter. We hebben verschillende thee's gereviewd en hier heb ik uitgebreid over geschreven. Maar ja, als thee liefhebber roepen de theetjes mij gewoon. Rosalie, drink mij! Neem mij! Koop mij!
Aldus... Ik heb me weer laten verleiden tot de aankoop van een thee uit de Fair Trade collectie, namelijk "Refreshing". Ik denk dat ik onbewust en bewust snak naar verfrissing vandaag.

Dus hier mensen, een nieuwe thee tip: Fair Trade Refreshing, munt thee met kaneel en zoethout.




Review


Het pyramide zakje is rijk gevuld met goodlooking en heerlijk geurende thee. Je kunt duidelijk de munt, zoethout en kaneel van elkaar onderscheiden. Eenmaal gezet ruikt hij naar munt met zoethout, is licht van kleur en super snel ingetrokken.
Ik drink de thee puur zonder honing, suiker of melk.
Hij is licht van smaak. Je proeft de munt, niet al te sterk, als eerste. Hij proeft ook een beetje naar kamille, maar dat zal vast door de goudsbloemen komen. Als je even wacht proef je de zoethout. Kaneel proef ik eigenlijk niet echt, toch zit hij er in zelfs meer dan de zoethout. Ik denk dat de kaneel de thee iets zoeter maakt. Ik dronk de thee zo weg. Jummie!


Wat zit er in?


klinkt als gezonde thee!!

Conclusie

Een lekkere, lichte thee die heerlijk warmt nu het kouder wordt. Je kunt deze thee gerust de hele dag drinken en hebt geen extra zoetstoffen of melk nodig. Refreshing? Hmmm... Nuh... Ik vond hem vooral verwarmend. Als er geen zoethout en kaneel in had gezeten, maar bijvoorbeeld wel anijs, dan had ik hem vast refreshing gevonden.


Waar te koop?


Ik heb hem bij de jumbo gekocht voor 2,09. Hij is nu in de aanbieding. Je kunt hem ook online en bij de Fair Trade winkels kopen.


Een korte review, maar ik wilde deze thee niet aan jullie voorbij laten gaan.

Heb je mijn vorige thee blog nog niet gelezen?
Kijk dan via deze link: http://itisgoodinmyhood.blogspot.nl/2013/10/het-is-thee-tijd.html

Drink smakelijk!!

Volg mij ook op facebook: https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood

Sweet greets,
Rosalie


No comments: