Onderwerpen

Wednesday, December 3, 2014

Mijn favoriete haarproducten van Moroccanoil


In september dit jaar kreeg ik ineens heel veel haaruitval. Echt bovenmatig. Met bossen viel het uit en ik begon me zorgen te maken, omdat mijn haar opvallend dunner aan het worden was. Ten einde raad kwam ik bij de kapper aan voor advies en een check up. Het oordeel was dat er reeds nieuw haar terug aan het groeien was, maar dat dit nog erg kort was. Ik kon hem wel kussen zo opgelucht was ik. Maar was hij daarna met mijn haar deed stelde mij nog meer gerust....

Er werd een beetje geknipt, alleen de puntjes geen model, om weer wat gezondheid terug te toveren. Daarna werd mijn haar behandeld met een product van Moroccanoil. De kapper verdeelde het melkachtige, welriekende goedje over mijn lokken en begon de boel te föhnen. Hij deed er lang over, wat me blij maakte. Er zat blijkbaar een hoop te föhnen haar op mijn hoofd en hoewel de hoeveelheid met alle uitval gehalveerd was, had hij er nog een flinke klus aan. Yes! Af en toe stoomde het wat, maar dat was de bedoeling zei de professional. Het spul moest goed in mijn haar trekken en dat leverde stoom op.

Na enige tijd was hij klaar. En toen ik in de spiegel keek was ik blij! Dat spul is magisch! Mijn haar was mooi, glad, zacht en... voelde vol. Het zag er gezond uit en rook heerlijk. Ik moest dit spulletje hebben voor thuis. En zo geschiedde. Ik verwende mijzelf met de hydraterende shampoo en de hydraterende styling créme. Hieronder lezen jullie wat ik er van vind.


Moroccanoil Hydraterende shampoo

De shampoo is super geconcentreerd en hydrateert het haar enorm. Dof, ongezond haar ziet er weer gezond en luchtig uit. Ik heb na gebruik van de shampoo geen créme spoeling meer nodig om het uit te kammen. Het product is in aanschaf niet goedkoop (23 euro), maar je hebt er veel minder van nodig dan normaal met een veel mooier effect. Ik vind het het geld dus echt wel waard, al ga ik mijn haar er niet mee wassen als ik weet dat ik dezelfde dag en dag erna mijn haar in een staart draag omdat ik ga zwemmen of flink zweten van het sporten. Dat vind ik zonde.
De shampoo is heel geschikt voor mijn droge hoofdhuid en door het gebruik heb ik echt gemerkt dat ik minder haaruitval heb. Mijn hoofdhuid houdt mijn haar langer vast. Mijn probleem namelijk was dat mijn haar door mijn ziekenhuis opname in augustus los liet. Dit product heeft het echt een oppepper gegeven waar ik heel blij mee ben!


Moroccanoil Hydraterende styling créme

Mijn haar heeft een extra verzorgingsproduct echt nodig en door de hydraterende créme te gebruiken op handdoek droog haar en mijn haren daarna in etappes al kammend droog te föhnen, wordt mijn haar zacht, glad en stijl. Ik heb ook langer effect van het föhnen en mijn haar ziet er beter verzorgd uit. Als het regent doe ik een capuchon op om het te beschermen, maar verder kan mijn haar na gebruik van dit product een hoop hebben.

Ook mijn dochters gekrulde lokken krijg ik er mooi glad en zacht mee. Haar normaliter droge haar ziet er met dit product heel gezond uit. Ze is helemaal gelukkig als ik haar haren gestyled heb met de créme en dat is echt niet om te slijmen (ik krijg hier niets voor haha).

Na 2 dagen Moroccanoil föhnwerk

Net na het föhnen met Moroccanoil.

Haar haren zijn normaliter aardig gekruld,
maar na het stylen met de créme mooi glad
en gezond.

Ingrediënten

Onder andere Vitamine A, E, rode algen en arganolie zijn de ingrediënten die deze Moroccanoil producten zo fijn maken en het hydraterende effect geven. Vooral arganolie zie je momenteel in veel beauty producten en is een echte mooi maker voor alles. De ingrediënten zijn op natuurlijke basis en er zitten geen sulfaten, fosfaten en parabenen in: goed voor je haar én het milieu!


Conclusie:

Al onze andere haarproducten kunnen eigenlijk wel de prullenbak in! Het liefst zou ik alles van Moroccanoil willen hebben, maar hoewel je lang met de producten doet, het is niet erg goedkoop in de aanschaf. We sparen onze collectie geleidelijk bij elkaar. Onze volgende aankoop wordt Moroccanoil haarolie en een borstel om gemakkelijker de producten in onze haren te kunnen föhnen.




Wat is jouw favoriete haar producten merk?


Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie

No comments: