Onderwerpen

Wednesday, May 28, 2014

Nieuwe samenwerking! Alles over reizen door Joyce Spencer.

Hoi allemaal! itisgoodinmyhood heeft een leuk nieuwtje. We gaan samenwerken met Travel Councellor Joyce Spencer. We kwamen elkaar al regelmatig tegen via Social Media en op events in de buurt en omdat het ons leuk leek om informatieve blogs over reizen en de reisorganisator behind the scenes te plaatsen, hebben wij haar benaderd voor itisgoodinmyhood. Het leukste is: ze woont in MY HOOD!

Vanaf nu zal Joyce om de week op woensdag een blog plaatsen met reistips, bestemmingen, weekendjes weg en meer leuks op het gebied van reizen. Vandaag haar eerste post: een kennismaking. Veel leesplezier!





Wie ben ik?
Ik ben Joyce Spencer, ik ben ruim 17 jaar werkzaam binnen de reisbranche. Ik heb jaren bij verschillende reisbureaus gewerkt en tevens heb ik ervaring opgedaan bij een aantal Touroperators. Nu bijna 3 jaar geleden heb ik besloten om voor mezelf te beginnen. Ik werk vanuit huis als Travel Counsellor. Met mijn gezin woon ik al jaren met veel plezier in Carnisselande, de wijk waar itisgoodinmyhood is opgericht. 

Hallo! Ik ben Joyce!


Wat ga ik doen voor itisgoodinmyhood?
Ik ga jullie om de week op de woensdagen via deze website op de hoogte houden over allerlei nieuwtjes op reisgebied. Denk hierbij aan informatie over de laatste trends, bijzondere bestemmingen, leuke tips of dagtrips. Maar ook bijvoorbeeld aan wat ik zelf zoal meemaak, bijvoorbeeld tijdens mijn eigen vakanties, studiereizen of tijdens beurzen en workshops. 

Ik ga informatie over verre reizen, maar ook over bestemmingen dichtbij.


Over mijn werk als Travel Counsellor
Ik ben simpel gezegd een zelfstandig reisadviseuse. Ik regel en plan alles voor klanten rondom hun (droom) reis. De klant staat altijd centraal. Zowel voor, tijdens als na de vakantie, 24 uur per dag. Ik ben aangesloten bij de franchise organisatie Travel Counsellors, die met vele betrouwbare leveranciers samenwerkt. Hierdoor kan ik altijd een geweldige reis aanbieden, tegen internetprijzen en in veel gevallen zelfs nog voordeliger. Elk type reis en vrijwel elke bestemming ter wereld is mogelijk, of het nu een vliegreis, cruise, stedentrip, wintersport, verre reis, groepsreis is. Mijn service is bovendien geheel kosteloos voor de klanten. Mensen te laten genieten van hun droomreis, dat is toch een droombaan?! http://www.travelcounsellors.nl/joyce.spencer


Tadaa!! Hier ben ik best wel trots op!


Vraag en antwoord
Ook leuk! Als je ons je reisvragen laat weten via itisgoodinmyhood@gmail.com, ga ik ze behandelen in de volgende blogpost. Je mag ook je vraag stellen via facebook: https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood





Tot de volgende blogpost!!

Happy Traveling!
Rosalie & Joyce




No comments: