Onderwerpen

Sunday, May 25, 2014

ilovefashionbloggers Q&A @nhowrotterdam Plog

Goedemorgen allemaal! Gistermiddag ben ik naar het ilovefashionbloggers Q&A event geweest in het Nhow hotel in Rotterdam. Ik heb geen liefde voor grote gebouwen, maar het Nhow hotel stond op mijn wish list 2 visit vanwege de relaxte lounge bar op de 7e verdieping met uitzicht op de Erasmus brug waar ik al zoveel over had gehoord. Daar komt bij: I love fashion, I love events en I love blogging. Dat is dus 1 + 1 + 1 + 1 = 4 redenen waarom ik moest gaan. Voor het eerst is een bloggersevent in de buurt en zou ook Negin Mirsalehi, mijn favo fashion blogster, vragen beantwoorden tijdens de Q&A. Need I say more? Ik moest dus gewoon gaan!


#010latenzien #gersmagazine


Ik ga jullie niet vervelen met alle informatie die ik heb gekregen en ook niet met de antwoorden van de Q&A. Het leek me wel leuk wat foto's te laten zien. Een event Plogje zeg maar. Hoewel je pas echt weet hoe zo'n bloggers event is als je er heen geweest bent, geeft deze Plog je een sneek-a-peek, inclusief linkjes naar de blogs van aanwezige bloggers. Ik hoop dat je het leuk vindt!

We kregen uiteraard een goodiebag mee.
Ze hingen aan de stoelen en er zat o.a.in:
een zomerse sjaal van Vero moda, Rituals mascara,
AMG nagellak in de tint van autolak, een horloge en een lederen
Liebeskind armband gegeven door van der Assem.

Het event werd op de 6e verdieping gehouden in het Nhow Hotel in Rotterdam.
Bij de receptie van het Nhow hotel in rotterdam is deze foto genomen. 
Kijk eens op de hashtag #thisisnhow. 
Je vindt allerlei leuke foto's van dit hotel.

Gedurende het event werd er volop gefilmd en gefotografeerd. 

Hier werd fashion styliste Rosalinde van www.comeintobloom.nl geïnterviewd.
Zij en ik waren volgens mij de enige "oudere" aanwezigen.
Kun je het je voorstellen??

De bloggers stelden zich kletsbaar op ;-)... Ik ook by the way... Scary big building!! 

En zo gaat dat dan. Rijen hongerige bloggers die gretig alle informatie in zich opslaan.


Dit is tijdens de Q&A met Jolique Möller links, Linda Tol ernaast (lichtblauwe blouse), Yara Michels daarnaast (toppertje) en Negin Mirsalehi helemaal rechts (beauty with brains).
Jolique Möller is oprichter van ilovefashionbloggers. Haar intro was net zo inspirerend en leerzaam als de antwoorden van de bloggers bij de Q&A. Linda Tol, Negin Mirsalehi en Yara Michels zijn nationale en internationale blogsters die van bloggen hun baan hebben gemaakt. Ze doen er ook heel veel leuke dingen naast. Hard werken. Piep jong en dan al zo'n carrière! Ik heb er alleen maar respect voor. 


Hihi herkenbaar! Tijdens dit soort events worden er doorlopend foto's gemaakt door bloggers.

Fotograaf Brendan de Clercq maakt prachtige foto's en hij vertelde hoe hij dat doet en met welke visie. Hier had ik hem zelf even te pakken! Hihi Echt een super relaxte man!
Sneak peak van zijn werk. Prachtig hé?! Check zijn facebook pagina voor meer van zijn werk: https://www.facebook.com/bybrendan?fref=ts

Hij geeft ook workshops by the way!

Netwerken. Dat wordt natuurlijk ook altijd gedaan tijdens zo'n event.
Ik heb hier een algemene foto gemaakt, maar ik zie Nathalie Kemna in beeld staan. 
Witte tas, witte broek. Haar feed is ook erg mooi vind ik altijd: http://www.nathalie-kemna.nl/

Hubby en de kids waren er ook! Micah is aan het dollen op het terras!

Even met zijn allen naar buiten. Eliorah en een view van Roffa!


vlnr: Yara Michels, Linda Tol, Negin Mirsalehi, Jolique Möller en May Bui (van www.ohmaygod.com).

Blogtoppers! Hier hun blogs:




Hihi zo grappig!! Mijn mannen zijn super geduldig!
Terwijl Eliorah en ik rondgaan, fotograferen en drinken halen, wachten zij. 
Micah poseerde hier by the way. 
Hij zag mijn cam en keek gelijk zo. Funny man!

Deze bloggers zijn net celebs. 

Iedereen wil met ze op de foto en het is dan ook echt heel veel lachen
en poseren geblazen tijdens zo'n event.
Eliorah heeft deze foto gemaakt!! Is ze goed of is ze goed!!

Noem het een #meetandgreet.

Eigenlijk waren ze klaar met fotograferen, maar voor Eliorah wilden ze nog een keer gaan staan. 

De dames op links en rechts mochten er ook nog bij. 

Gezellig toch!

Ik kon niet kiezen, dus heb ik deze foto er ook bij gedaan. 

Ik vind Linda Tol hier namelijk erg leuk op staan!


Micah geniet van het uitzicht!
#lijktweleengevangenis


Paradijsje op aarde voor Micah!!

En toen was er licht! Ik vind ze geniaal. 
Een mooi DIY projectje zou dit zomaar kunnen worden!

Wil je meer foto's zien van andere bloggers over dit event? Check dan eens via #ilovefashionbloggersqa of kijk op de facebook page van ilovefashionbloggers: https://www.facebook.com/ilovefashionbloggerscom?fref=ts.
De organisatie heeft zelf ook veel foto's gemaakt en gefilmd dus zodra ik linkjes heb, zet ik ze in dit blog er bij!


Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie

No comments: