Onderwerpen

Thursday, April 10, 2014

Shoplog kids fashion en fotowedstrijd Shoeby Carnisselande

Ik ben voor het schrijven voor @carnisseveste steeds vaker te vinden bij de shops op het winkelcentrum. Maar bij Shoeby kom ik toch het liefst. Al vanaf het begin is de ontvangst altijd super gastvrij en ook de kids hebben er hun plekje gevonden. Ik heb nog filmpjes van Eliorah, toen ze 3 was, al zingend bij de gamestation. Ze leerde daar het album van Kus uit haar hoofd. En Micah is inmiddels ook niet echt weg te slaan bij de spelletjes.




Okay, vooruit... Voor een spekkie, krijg je hem wel naar de kleedkamers toe. Gelukkig maar, want ik vind zoveel leuke kleertjes voor Micah bij Shoeby en we hebben weer gave items geshopt. Het leek me dan ook leuk hiervan een shoplog te posten.

Hier vast een sneek peek...


Weet je al wat dit is??


Maar voor ik alle items en details laat zien, eerst nog even iets anders leuks... Vorig jaar begon Shoeby Carnisselande voor het eerst met een kids fotowedstrijd. Een super leuke actie, waarbij alle kids uit de wijk zich mochten laten fotograferen in de etalage. Micah en Eliorah hebben sindsdien al meerdere keren meegedaan. Hieronder enkele foto's.


 



   

Hoewel Micah camera's van vreemden schuwt, vindt Eliorah het poseren nog steeds hartstikke leuk, dus op 19 maart jl. gingen we naar de Shoeby shop waar de fotograaf van buro -010 de hele middag bezig was met het op de plaat zetten van alle kids die mee wilden doen (http://www.buro-010.nl/) met de fotowedstrijd van dit seizoen.

Dit was op 19 maart...

Uit deze foto's zijn 4 kinderen uit de categorieën grote jongens/grote meisjes, kleine jongens/ kleine meisjes geselecteerd. Zij zijn deze periode hét Shoeby model voor hun categorie. Gistermiddag was de prijsuitreiking en..... Eliorah heeft gewonnen in de categorie grote meisjes!! Hiep Hiep!

Eliorah blij met haar winnende foto.

Hoe leuk is het om te horen dat je gewonnen hebt! Ik ben echt heel trots op "ons" model en we zijn heel blij met de mooie foto, de gift card en de boxershort die Eliorah kreeg.


Hier alle winnaars van de wedstrijd van deze periode.

Alle foto's hangen nu in de etalage.
De foto's van de winnaars zijn vergroot.

Niet alleen voor de leuke acties en de gezelligheid, maar ook voor de kleding is Shoeby 1 van mijn favorieten. Vooral voor mijn kids shop ik er graag.
Hieronder de meest recente items die ik bij Shoeby shopte voor kleine boys en grote girls.


Onze aanwinsten van gistermiddag.



Eliorah had een nieuwe bikini nodig en dit was 1 van de leuke bikini's die wij spotten.
Vooral de details maken hem leuk. Hij is stoer en toch meisjesachtig.
Hij was afgeprijsd van 27,95 euro naar 17,95 euro.




Ik ben echt fan van de shirts voor boys bij Shoeby. Micah kon weer een paar nieuwe gebruiken en ik heb de afgelopen weken dan ook wat leuke shirts bij Shoeby gekocht voor hem. Ze zijn goed van kwaliteit en de opdruk vind ik echt weer te gek. Ik kan bijna niet kiezen! Micah houdt van vissen, dus.... deze I Can Sea You is voor hem!




Gaan we testen ;-).

Dit shirt kost 8,95, maar als je twee shirts van de 2 voor 15 euro actie koopt, heb je hem dus voor 7,50 euro..

Van dit shirt vond ik de tekst erg mooi. Uiteraard weer een vis.
Hij kost ook 8,95 euro als je hem los koopt, anders krijg je hem voor 7,50 euro.




Deze week heb ik 5 broeken uit Micah zijn kast kunnen halen omdat ze te kort waren. Ineens...
Nu was het was het dus echt tijd om deze broek te shoppen die ik voor hem al een tijdje op het oog had. Ik vind vooral de zakken op de billen en de blauwe omslag erg stoer staan.





Deze broek kost normaal 29, 95. Hij is nu afgeprijsd naar 25 euro. Kids week actie...


Deze shirts heb ik ook onlangs gekocht. Ik vond de prints zo gaaf!


 Dit shirt kost 9,95 euro.

Overal kriebelbeestjes!
 Deze kocht ik voor 8,95 euro.


Micah zag het gelijk: een haaien gebit!

Dit shirt kocht ik afgelopen dinsdag. Hij is net binnen, maar omdat Micah morgen jarig is wilde ik hem niet mislopen en heb ik hem gelijk gekocht.




Micah vindt hem te gek!
Hij koste 12,95 euro.
De stof is lekker glad en de print zit echt in het weefsel verwerkt.


Kwallen!

Shirt prints.

Dit waren onze recente aankopen voor kids bij Shoeby Carnisse veste.  Wij zijn er erg blij mee! You like?

Nb wil je jouw kid(s) ook eens mee laten doen aan een foto wedstrijd bij een Shoeby vestiging in de buurt? Ga ze dan volgen via facebook. De meeste shops geven het op de pagina aan wanneer er weer een foto shoot in de winkel is. Zo wist ik ook elke keer wanneer hij bij ons was.

Voor de facebook pagina van Shoeby Carnisseveste klik je op deze link:
https://www.facebook.com/ShoebyBarendrechtCarnisseveste?fref=ts



De foto krijgt nog een mooi plekje in Eliorah's kamer. Een nieuwe kamer is nog in de maak, dus tot we daar klaar mee zijn, staat de foto mooi op Micah's chill spot in de woonkamer.


Ik hoop dat jullie deze shoplog en fotowedstrijd blog leuk vonden. Tot gauw weer @itisgoodinmyhood!

Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie



No comments: