Onderwerpen

Tuesday, April 1, 2014

Outfitpost met kant, faux leder, stiletto's en ballonnen. Feestje!

Een paar weken geleden plaatste ik een blog met Shoe Candy. Ik heb toen gelijk foto's gemaakt voor outfit inspiraties voor het feestje van afgelopen zaterdag. Ik draag bij voorkeur vrolijke outfits en accessoires, dus dat was dan ook mijn doel: draagbaar, vrolijk en passend bij MTCparty.
Toen we gingen fotograferen had ik veel bekijks. Haha. Komt vast door de ballonnen. Dat zijn ze niet gewend in het dorp. Ik wilde wachten met het plaatsen van de foto's tot na het feestje. Nu dus.

Ballonnen, Stiletto's, visgraat panty, faux lederen short, kanten jurkje en 
felgekleurde accessoires. Tijd voor een feestje.
(deze foto's zijn genomen door mijn nichtje Tamara Nout)




Stiletto's: www.diewilikhebben.com
Shoe Candy: www.diewilikhebben.com
Visgraatpanty: Primark
Faux Lederen Shorts: H&M
Riem: H&M
Roze top: H&M
Kanten jurk: Hunkemöller
Tas: Oilily
Ballonnen: Hema
Oorbellen: www.pronk-juweel.nl
Haarbank: H&M kids
Armband: H&M en www.kanjerketting.nl
Ring: teitloos & markt Hoogvliet


Dan blaas je toch gewoon op je feesttoeter!





Ik vind de cut out jurk super leuk. Hier draag ik hem als top.




Oorbellen: www.pronk-juweel.nl
Haarbank: H&M kids

Deze panty was maar 1 euro 50 bij de Primark.

Shoe Candy. De blogpost hierover vind je hier: 

Dit soort Faux lederen shorts is op het moment helemaal in. Ik vind het leuk met een blouse of shirt, maar voor het feestje leek hij me ook leuk. Hij is van de H&M, maar eigenlijk vind je deze shorts nu overal wel.

De strik ring heb ik gekregen van mijn nichtje en komt van de markt in Hoogvliet.
De maccarone ring is van www.teitloos.nl
De gele armband kocht ik bij de H&M en de regenboog armband kocht ik bij www.kanjerketting.nl


Tools 4 colorful party fools.

En op de avond zelf kreeg ik me toch de kriebels. Ik had geen zin in een panty en hoge hakken en koos daarom voor deze combinatie.


Jurk: hunkemöller
Crossed back Bra: Hunkemöller
Schoenen: H&M
Legging: Only
Oorbellen: DIY
Ringen: www.onedayshopp.nl

Selfie!

(Foto's door hubby Melchior)
Mijn haar heb ik ingevlochten aan 1 kant en in de zijstaart 
die overbleef heb ik een super losse vlecht gedaan. 
Bleef de hele avond goed zitten.

Oogschaduw: lancome
Mascara: manga's
Lippenstift: Rimmel: in love with ginger
Eyeliner: L'Oréal
Foundation: L'Oréal
Rouge: Bourjois
Eyebrows: Etos eyebrow kit en hema eyebrow gel






Ik heb me niet helemaal aan de outfit afspraken gehouden zoals je ziet. Ik had ineens geen zin meer in al die kleurtjes en wel in zwart wit en pompom oorbellen. Die heb ik 's middags nog zitten maken en daar plaats ik deze week ook een DIY blogje van. Het leek me nu gewoon leuk om te laten zien wat ik in gedachten had en wat ik uiteindelijk gedragen heb. Als je kijkt op mijn Plog van het feestje, zie je dat mijn eerste kleurrijke ingeving eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee was! Hier is de link:
http://itisgoodinmyhood.blogspot.nl/2014/03/plog-mtcparty-body-double.html


Je begrijpt dat dit niet mijn everyday outfit zal zijn, al kan ik de items allemaal los dragen zonder te bloot of trashy te zijn. Bij MTCparty kun je eigenlijk dragen wat je wilt of je nu super preppy of trashy komt. It's all good. Ik heb de voorkeur voor vrolijke luchtige outfits en soms met wat opvallende items erbij. Deze outfit was dus super sober voor mijn doen.

Wat draag jij het liefst als je naar een clubby feestje gaat??


Good things are closer than you think



Sweet greets,
Rosalie

No comments: