Onderwerpen

Tuesday, April 8, 2014

Outfit post: vrouwelijk, eigenwijs en opvallend en inclusief een bijdrage van Boobooz.

Ik ga regelmatig gekleed in een opvallende outfit en draag tevens graag opvallende sieraden. Opvallend in de zin van kleurrijk of speels. Ik houd van blije sieraden en eigenwijze sieraden en kwa kleding houd ik van draagbare kleuren en lekkere stofjes die vooral niet mogen kriebelen. Kledingstukken waar ik elke keer aan moet plukken zijn niet aan mij besteed. Vrouwelijke kleding dan weer wel. Comfy vrouwelijk graag. Terwijl ik dit schrijf kan ik het niet laten om even links van mij in de spiegel te kijken naar de bungelende, knalgele bad eendjes oorbellen die ik van mijn dochter geleend heb. Bambi en Stampertje all over op mijn shirt en als ik zo naar buiten ga gaat er een floral print colbertje over heen.

De outfit post van vandaag bevat echter geen komische figuurtjes of wilde opdruk. Eigenlijk is hij heel simpel, maar toch opvallend en vrouwelijk. De accessoires maken hem weer eigenwijs. Kijken jullie mee naar de foto's van de outfit en de details die mijn dochter voor mij geschoten heeft?









Neon koraal shirt: H&M
Jersey rok donkerblauw, met zakjes: H&M
Riem: H&M
Sleehak suéde sandalen: Unisa
Ketting: Boobooz





Ik wilde een vrouwelijke maar eigenwijze outfit post doen met de ketting die ik van Boobooz kreeg.
Aanvankelijk wilde ik de ketting met een witte outfit aan jullie laten zien, maar ik besloot hem met dit felle shirt te dragen omdat de ketting hierop precies in een mooie V-curve valt en lekker opvalt.

Ik had de rok al een tijdje hangen, maar met een panty vind ik hem niet lekker zitten. Met het huidige lenteweertje is hij perfect, de panty hoeft niet meer want de rok is gekleed genoeg om het niet koud te hebben en fris genoeg om niet te smelten. En als ik even ergens ga chillen trek ik de rok wat omhoog zodat mijn benen alvast wat bij kunnen kleuren. Handy dandy!










De ketting van Boobooz heeft een stoere goudkleurige schakel, gekoppeld aan een goudkleurige driehoek met een minty groene halve druppel en een brons-goud kleurige indianenhoofd.

NB de lippenstift is de Rouge à lèvres brillant van Bourjois, kleurnummer 22. Een van mijn favoriete kleurtjes ♥.





De ketting is licht, stoer en eigenwijs.
Je kunt hem dragen met lichte effen kleding, maar ook bij drukke prints.

Wat meer informatie over Boobooz

Boobooz is een sieraden webshop dat handgemaakte sieraden met een eigenwijs randje verkoopt.
Stubborn Jewelry. Mijn ketting is een leuk voorbeeld van die eigenwijze touch, maar in de webshop vind je ook gave statement kettingen met tribal details en leuk armbandjes met een eigenwijze tekst of kraal.

De website is momenteel eventjes offline (www.boobooz.nl), maar via facebook kun je ze ook volgen: https://www.facebook.com/Boobooz.nl. Hier wordt je doorlopend op de hoogte gehouden van de items die in de webshop verkocht worden.

Boobooz sieraden worden ook in diverse winkels verkocht en op marktjes zoals de Swanmarket (www.swanmarket.nl) zijn ze regelmatig met een eigen stand te vinden.
Op http://instagram.com/theboobooz vind je ook updates van nieuwe ontwerpen en van leuke winakties.

Ik vind Boobooz sieraden typisch .......



en...




Maar ook...




En ook....




En niet te vergeten....






Dus....





Dit vind ik de meest coole foto die mijn dochter zo maar even klikte voor mij....
Ik vroeg of ze de sandalen even goed in de kijker wilde fotograferen. Ze zijn van de vorige zomer. Ik heb ze niet vaak gedragen, omdat ik aan het klussen en zorgen was thuis. Ik blijf dit soort sandalen top vinden. Het is van lichte materialen gemaakt, ze lopen als kussentjes, staan toch vrouwelijk en de kleur vind ik super handig te combineren met andere kleuren.

Je kunt de huidige en oude collectie onder andere online shoppen bij van der Assem en Fashionchick. Op de site van Fashionchick vond ik deze sandalen via http://www.fashionchick.nl/p/unisa-maca/21732533/.





Terwijl we met zijn drie de berg aan het beklimmen waren waar we gefotografeerd hebben (heuvel), vonden we de mooiste stenen. Deze vond ik. Matchy matchy hé! Micah was er dolblij mee.



Stubborn as a rock!


Ik vind het altijd leuk om met de kids er op uit te gaan om te fotograferen. Mix business with pleasure zeg maar. Het was heerlijk op de heuvel en we kwamen met jaszakken vol stenen en leuke foto's thuis, dankzij mijn geduldige dochter.

Ik hoop dat jullie deze outfit post net zo leuk vonden!


Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie


2 comments:

Unknown said...

Wat leuk hoe je dit artikel hebt geschreven! Hier hou ik wel van ^^.

itisgoodinmyhood said...

Hai Kim!
Wat een lieve reactie! Thank you!