Onderwerpen

Thursday, April 3, 2014

Nieuwe Challenge: 5-doelen-per-maand-plan

Aaaah! Ik wil zo veel, maar al die dingen die ik wil, doe ik niet. Waarom? Ze blijven hangen ergens tussen het stukje tijd, doen, gezondheid en drukke gezinsagenda. Jammer. Want daardoor komen er steeds meer dingen op mijn "willen" lijstje en komt er soms nog minder van het DOEN!
Nu zag ik vanochtend bij Teksuh op haar blog een leuke manier (en een stiekem ook wel oh-zo-voor-de-hand-liggende-manier) om er iets aan te doen: het 5-doelen-per-maand-plan (hier de link: http://www.teskuh.nl/2014/04/03/my-april-goals/). Dit ga ik ook doen en het lijkt me leuk als jullie mee doen. Daarom een challenge!

Het is net als de wekelijkse spaar challenge die ik begin dit jaar op mijn blog zette, een stuk minder groots om aan te gaan en je geeft jezelf hiermee toch weer een extra schopje onder je billen om WEL te doen wat je wilde. 5 dingen per maand. Zo moeilijk is dat niet. Lees verder hoe je mee kunt doen aan de Challenge. En nog leuker... ik ga elke maand een geschenk geven aan een medechallenger. Doe je mee??

Uit het Flow Simplify your life boek.


Hoe?

  1. Om te beginnen zet je 5 doelen voor deze maand op papier. Geschreven of digitaal, maakt niet uit.
  2. Vervolgens, stuur je mij een kopie van je doelen met een kleine intro waarom je mee wilt doen.

    Stuur in via mail, instagram of facebook:
    mail: itisgoodinmyhood@gmail.com
    instagram: http://instagram.com/itisgoodinmyhood
    facebook: https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood
  3. Stuur van de behaalde doelen een foto. Dat mag een selfie zijn, of een foto waarop je doel zichtbaar uitgevoerd wordt of iets creatiefs. Wat bij jou past. Stuur je foto's in voor de laatste dag van de maand.
  4. In de eerste week van de nieuwe maand, kies ik een winnaar waar ik een leuke, lekkere of inspirerend geschenk voor heb, uit de ingestuurde behaalde doelen.

    Je nieuwe doelen van die maand stuur je ook in de eerste week van de nieuwe maand in.
    Iedereen mag anytime inhaken, dus het is geen probleem als je niet vanaf het begin meedoet. 

Mijn doelen voor April.
Ik hoop dat ik ze nu echt, echt ga halen!

Wat ga ik doen met het ingestuurde materiaal?

Tenzij je vermeldt dit niet te willen, ga ik door de maand heen blogupdates geven van de challenge en ook zal ik in een blogupdate de winnaar van de afgelopen maand bekend maken. Ik zet altijd je naam erbij, tenzij je dit niet wilt en als je dat wilt je website, instagram account.


Wie?


Iedereen mag mee doen met deze challenge. Het lijkt me leuk elkaar en mezelf op deze manier te blijven motiveren om doelen te behalen, hoe klein ook.


Mijn 3e doel... Dit eindelijk invullen. Het Flow Simplify your life
boek ligt al 2 maanden te wachten op mijn aandacht.

Doen!


Jaaah! Doe lekker mee. Ik vind het niet alleen gezellig, maar ook super inspirerend. Ik ben echt heel benieuwd naar jullie doelen en de foto's van het behalen van jullie doelen.


Ik wens jullie alvast heel veel plezier met de challenge en geniet onderweg van elke stapje dat je zet!


Good things are closer than you think




Sweet greets,
Rosalie


No comments: