Onderwerpen

Monday, March 31, 2014

Plog: MTCParty Body Double



Ik ga lekker luchtig beginnen op de maandag, al kost het me vandaag toch enige moeite om hoe dan ook te beginnen. Ik ben vast niet de enige. Ik hoorde vanochtend al een paar moeders zuchten op het schoolplein. We moeten weer wennen aan de zomertijd en hoewel we die vroeger licht-later donker tijden echt heel fijn vinden is het altijd weer even schakelen geblazen.

Daarom een luchtige en vooral feestelijke plog. Afgelopen zaterdag was er namelijk weer een bescheiden feestje (as if!) in de Cruise Terminal, namelijk de welbekende MTCparty van Ted Langenbach, inclusief een kleine pre-party
van Milkshake Festivals. Ik had er al over geblogd in mijn review van het boek TED van Anton Slotboom afgelopen vrijdag, maar nu dan de foto's.
Misschien vind je het leuk om terwijl je kijkt deze muzieklink te openen en ff mee te luisteren??
https://www.facebook.com/mtcparty/app_128953167177144
Het kluisje. We maken altijd een foto. 
Dan raak je je kluis nooit kwijt.
Behalve als ze hem verplaatsen, wat bij ons
het geval was, omdat hij voor de deuren van de kleine
zaal stond. Ik vond het wel grappig, want ik had hem al
lang gevonden. Mijn stapgenoten, snapten er niets van! hihi

Toen we binnenkwamen, stonden er twee cult typetjes ons op te wachten. 
De 1 stond gruwelijk te jammen op een elektrische gitaar en de ander 
stootte de lelijkste klanken uit door de microfoon. Hilarisch!
In de kleine zaal beneden, stond deze pruik oude discomuziek in clubby jasje te draaien.
De sfeer beneden was super vrolijk met al die ballonnen, een suikerspinkraampje en een
poppenkast om Milkshake filmpjes te tapen. Ik ben er natuurlijk ook in gedoken en
ben benieuwd of mijn stukje het knip-en plakwerk van de filmmakers overleefd.
Deze stijl paste overigens perfect, inclusief de ballonnen, bij de outfit die ik voor het feestje
had uitgekozen. Ik post hier straks nog een blogje over.


De grote zaal was pas vanaf 00.00 uur toegankelijk. De main stage
bestond uit twee benen met high heels en bij het podium 
een zwarte slip met strings. De beengaten links en rechts waren beeldschermen, 
waar typische (soms smerige) filmpjes op gedraaid werden.
Hierboven een foto van een been. Nb de panty veranderde continue van kleur.
Ik vond het erg leuk gedaan.

Ook grappig. Aan het begin van de avond fietsten een aantal artists door de zaal.
Later stonden ze op het podium. Het waren uiteraard geen normale fietsen.

Deze heer/dame was mega lang en kon super mooi de catwalk bewandelen. Lekker
fashionable en artistiek. Later Danste hij/zij bij de DJ. Ik houd daar wel van. 
De dame in het zwart kon echt niet dansen. Volledig uit de maat en gewoon lelijk.
Maar dat was juist ook wel heel passend. 


En toen gingen ze met lichten klooien en werd het donker en ging het allemaal flitsen. En gezien de toenemende drukte, trok ik dat niet echt. Ik ben snel de chill out ingedoken en gelukkig zakte mijn duizeligheid na een tijdje. Een voordeel van dit nadeel is dat je lekker kunt kletsen met iedereen. Uiteindelijk ben ik beneden de zaal gaan bekijken, want boven bleef het voor mij een beetje te druk. Beneden bleek een waar feestje gaande te zijn. En het was lekker koel en niet te crowded. Hoera!

Zo gezellig! Ballonnen en vrolijke kleurtjes en lieve popjes. Make my night!
NB de muziek was ook leuk. Lekker clubby en feestelijk. Ik moest aan
Ibiza party's denken. 

Dit was een Milkshake Festival promofeestje. Gezelligheid!

Inclusief mannen met gevederde hoofddeksels en lots of confetti. 
En dan niet van die vervelende kleine die je nooit meer uit je haar krijgt. Nee, gezellige confetti!

De dansers op de podia hadden echt lol in hun werk!





En toen was het al weer bijna 5 uur en aangezien we geen idee hadden of de Cruise Terminal zou sluiten om 5 uur oude of nieuwe tijd, ben ik nog even naar boven gegaan. Het was nog steeds druk, maar wel een stuk relaxter voor mij dan aan het begin. Ik ben een beetje halverwege de zaal blijven staan. Ik had hier een mooi overzicht op het podium en kon snel weg als ik weer de creeps zou krijgen.


Deze DJ draaide super vet! Links en rechts van de fringed onderbroek worden de filmpjes gedraaid.
De sfeer was heel gezellig. Ondanks de grote hoeveelheid mannen in verhouding tot aanwezige vrouwen hihi. 
Als je tegen iemand opbotste, werd er vrolijk gereageerd en soms kreeg je een knuffel of werd er even een gezellig (niet plakkerig of vervelend) praatje aangeknoopt. Blijkbaar ben ik ook geen flirting material (yes!) want de meeste babbelaars
noemden me lief hahaha (lengte speelt vast een rol ;-) ). 

Tasje en brillie voor Eliorah meegenomen.

Dit was om een uur of  05:30 nieuwe of oude tijd, geen idee eigenlijk.
NB water drinken helpt ;-). En een filtertje op je camera ook.

Hubby met zijn collega. 

Zo druk was het nog.

Matties. Echt een gezellig groepje mannen om mee uit te gaan. Ow, gus. Ik was de enige vrouw dus?? Nee, hoor. Maar ik heb de hele tijd in de chill out gezeten, en alle anderen waren weg voor ik weer naar boven kon. Whoopsie!
Ow zien jullie ook dat het licht hier aan is?! Lest best!


Slotwoord

Het is me ondanks de bescheiden opkomst (het was echt mega druk!!) gelukt om redelijke foto's te maken. Het decor vond ik echt weer top en de sfeer was ook weer super gezellig. Niet iedereen vond het even leuk. En het mannenvolk was vooral vanaf halverwege de nacht aardig oververtegenwoordigd. In vergelijking met de vorige keer vond ik de muziek beter klinken en had ik veel meer gezellige praatjes met zomaar mensen. Ook op het damestoilet werd er vol op gekletst, net als vroegah. Tegenwoordig heb je dat een stuk minder op feestjes, terwijl dat het zo leuk maakt. Connection.
Ik kon de drukte niet echt goed handelen helaas, maar gelukkig was ik niet alleen en ik kon met lieve vrienden (die van de laatste foto) in de chillzone bijkomen en de rustigere party party zaal beneden bezoeken. Toen het weer rustiger was kon ik de grote zaal ook weer aan. De DJ die op het main stage afsloot draaide echt super goed. Geen idee wie hij was, maar dat ga ik nog uitzoeken.


Ik hoop dat jullie deze plog leuk vonden en dat jullie de dag een beetje fris door komen.

Wat hebben jullie gedaan dit weekend??



Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie


No comments: