Onderwerpen

Wednesday, February 12, 2014

Wow! Hunkemöller must haves voor Valentijn!

Ik ging maandag naar de Hunkemöller om foto's te maken voor een post voor fashion monday voor de vernieuwde website van Carnisse Veste (www.carnisseveste.nl). Ik kreeg toestemming om foto's te maken, waar ik echt heel erg blij om was, en de dames waren ook echt heel behulpzaam. Ze lieten me de leukste Valentijns items zien, maar ook andere items uit de nieuwe collectie. Oh, wat zou ik er nu graag willen shoppen! Ik zei al tegen Eliorah: "tip papa even voor Valentijn!!". Nu ben ik niet zo van de nude fotografie. Ik houd het graag kuis mensen. Maar de collectie is echt te leuk en ik kon het dan ook niet laten om een paar items te posten op mijn eigen blog. Misschien krijgen jullie er zelf ook wel shopping kriebels van? Tip tha lovers zou ik zeggen!

Zwart, rood en roze zijn de kleuren van nu.


Excuzes nous!!  Ruby boxer in tha house.


Vlammend rood met zwart.
Prachtige items en heerlijk zachte, vrouwelijke badjassen.






Kittig, pittig. Een beetje Dita von Teese achtige minidress.
Dit exemplaar heet "Emilia".



Veel mooie boxers, slips, strings en v-strings en de leukste kleuren en met fijne imprints.

Zo zoet deze. Met hartjes!! Love it. 
Taylor Tanga, diva pink.



Nog meer undies!

Strikjes aan de Melinda mini. 



Deze wil ik!! Een lace dress met een cut out in de rug. Binnenkort ga ik met mijn nichtje naar een leuk feestje waar "Body Double" de dresscode is. Deze staat op mijn wishlist! 
Marjan Lace Black.

Maar deze vind ik nog gaver! 
Marjan Lace Sugar Plum.


Gaaf hé?!!

Ik ben benieuwd of jullie geïnspireerd zijn. Laat het me weten!!
Voor nu Happy and Beloved Valentine!!


Good things are closer than you think



Sweet greets

Rosalie







No comments: