Onderwerpen

Tuesday, February 11, 2014

Outfit post: streep en koker

Ik heb de afgelopen maand mijn kledingkast aardig aangevuld met leuke items uit de sale, maar ook met items uit de nieuwe collectie. Hier een outfit post met een betaalbare kokerrok die voor de verandering wel goed zit. Daarop een lekkere en modieuze cropped top. Suéde booties en een dikke panty voor de warmte erbij. Jasje van way back, maar nog steeds cool. Whoppa, mama is ready 2 run! LOL...
Winderig was het ook toen ik de foto's liet nemen door hubby wat mijn Poef Poef hair do verklaart.
Wil je weten wat ik draag en waar ik de items gekocht heb, lees dan verder.





Ik moest echt lachen hier en op de foto's vond ik dat zo grappig uit zien, dat ik ze er maar bij heb gedaan. Rennen met een stevige wind in je rug... Whoohoooooeeee!

Ik was al een tijdje op zoek naar een kokerrok voor een bescheiden bedrag. Helaas zitten ze dan meestal niet goed. Ik heb er meerdere geprobeerd. Gezien mijn Kim Kardashian achtige achterwerk en smalle taille, niet altijd gemakkelijk. Deze vond ik bij de H&M voor maar 19,90. Hij zit goed en lekker en heeft precies de lengte die ik zocht.

Artikel nummer is: 66-1343
Ook online verkrijgbaar op www.hm.com.


In veel cropped tops zie ik er uit als een body buildster. Ik ben niet zo groot (met 1 meter 60 best klein zelfs), maar heb aardig atletische schouders en vooral truien maken mij dan hugeeee. Deze top valt soepel en de strepen vind ik helemaal LEUK!! In deze pose ben ik wel een beetje breed, maar de top oogt niet breed hoor ;-).. Volgende keer andere pose aannemen maar. 

Leuke boots van echt suède in de sale bij de H&M. Why not?!
Ze hebben een stevige hak en lopen lekker. De fringes aan de zijkant maken de bootie heel leuk.

Thinking it over?? Nah.
Ik ben erg blij met deze items voor nog geen 100 eu fully dressed. Jay!



Dat was de eerste outfit post van de nieuwe items die ik geshopt heb. Ik heb echt heel toffe kleding gevonden voor een leuke prijs. Houd mijn blog in de gaten, want ik ga ze de komende tijd in de outfit posts laten zien. Leuk om je te laten inspireren ;-).


Good things are closer than you think



Sweet greets,
Rosalie

2 comments:

Joli said...

Leuke foto's EN outfit.. Ik zit gewoon met je mee te lachen om die wind foto's haha

itisgoodinmyhood said...

Haha bedankt!! Enne een mooier compliment dan anderen mee te laten lachen bestaat niet!!