Onderwerpen

Saturday, February 22, 2014

Maak je punt. Draag een statement ketting van Naked Design.

Dutch
Language
Originals


Taal is zeg maar echt wel mijn ding. Net als foto's voor mij ook een verhaal vertellen. Zonder woorden. Lekker beeldend. Maar dat geldt ook weer voor hoe je er uit ziet. Het vertelt jouw verhaal. Om je verhaal kracht bij te zetten kun je door middel van kleine details accenten leggen op dingen die je belangrijk vindt, of juist niet. Ik maak bijvoorbeeld veel gebruik van opvallende sieraden, het liefst oorbellen, die net wat anders zijn dan anders. Ik krijg er vaak opmerkingen over, gelukkig voornamelijk positief. En daar wordt ik wel blij van. Mijn oorbellen zijn zoals ik zelf ook ben en wil zijn. Een beetje gek of anders, maar nét niet over het randje of té dol dwaas. Het is tevens een inkoppertje voor een gesprek, heb ik gemerkt. Ik heb inmiddels al aardig wat mensen gesproken dankzij mijn hangers. Zonder die inkoppertjes was ik waarschijnlijk een hoop contact misgelopen!


True. Dit hangt regelmatig in mijn oren te bungelen...


Dat geldt ook voor de statement kettingen van Naked Design, de dutch language originals. Deze kettingen bevatten een kort, maar krachtige kreet van plexiglas, bevestigd aan een fijne zwarte ketting. De kreten zijn een beetje dwaas en een tikkie brutaal, soms tegen het randje aan en raak. Uiteraard behang ik mij regelmatig met een van deze statement kettingen. Als ik in een gekke bui ben, of opstandig, of gewoon als ik een fel kleurtje bij een wat degelijke of simpele outfit wil dragen. Met de kettingen geef ik een saaie outfit net wat meer schwung of een pittige outfit, net wat meer pit. Precies zoals ik het leuk vind. Hoe lekker is dat, een statement maken zonder je mond open te trekken!!
Inmiddels heb ik al een kleine collectie van de Naked Design kettingen. Het leek mij leuk deze eens in één blog te laten zien, mét toelichting uiteraard ;-).




Inspire, no words, make a statement


Ik draag de kettingen bij elke soort outfit. Soms op een mooie jurk, waar je dit soort tekst kettingen helemaal niet bij verwacht en soms bij een baggy set. Ik kan elke dag een tuthola, trut of blogger zijn! Het ligt maar aan mijn stemming. Van deze statement kettingen zijn er nog heel veel meer en ik vond het echt lastig om te kiezen welke de mijne moesten worden. Mijn eerste ketting kreeg ik anderhalf jaar geleden voor mijn verjaardag. De fel oranje TUTHOLA. Ik kreeg hem van mijn broertje en zijn vrouw. Ze maakten mij er heeeeel blij mee!


Ow yes! Ik ben een neon oranje TUTHOLA!


Je kunt vragen om een kleur naar wens ;-)...
De ketting is van plexiglas met een dunne zwarte ketting er aan. Easy does it!

Hoe ik hem draag?
Hier bij de Kleurrijke lijst kreeg ik een aantal malen 
leuke opmerkingen over de ketting. Ik vond het grappig 
om bij deze outfit iets totaal anders kwa stijl om mijn nek te dragen.


Ik heb in de loop van het jaar vele gave teksten de revu zien passeren, maar ik vond echt dat de Zwarte TRUT niet aan mijn collectie mocht ontbreken. Soms heb je gewoon TRUT dagen. Ik ben geen gemene TRUT. Soms maakt zwarte TRUT je sterk. Een beetje opstandig. Lekker dwars en een beetje stoer. Mensen schrikken er wel eens van. Maar hey, soms heb ik gewoon een TRUT dag. Waarom niet?




http://nl.dawanda.com/product/36807553-Trut-helvetica-zwart
Soms ben je gewoon een echte TRUT!

Such a TRUT!

Marloes van Naked Design had hem een leuk laagje gegeven. 
Het leek me leuk deze gelaagde foto te gebruiken voor deze post.



Toen ging ik zoeken naar nog een leukerd voor om mijn nek. De BLOGGER mocht gewoon echt niet ontbreken. Je zult er van versteld staan hoeveel mensen niet weten wat een BLOGGER is!! Hallo! Op welke planeet leeft gij? Zou dat overigens geen goede statement ketting zijn?? Hihi


Voor de BLOGGERS onder ons!


Deze foto is gemaakt door Michael Loos van buro-010 in Barendrecht.
Pwetty huh!
Hij is gemaakt voor deze website: http://www.carnisseveste.nl/nieuws.html



Mijn schoonzusje kreeg van ons voor haar verjaardag ook een Naked Design ketting. Gezien haar getinte huid, leek mij de gouden TUTHOLA leuk voor haar.

http://nl.dawanda.com/product/34373101-Tuthola-goud
Wie o wie is de TUTHOLA vandaag??


Je krijgt de kettingen in een mooi kartonnen doosje. Bij mijn eerste TUTHOLA kreeg ik een reserve TUTHOLA. Ik heb hem nog niet hoeven vervangen. Prijs? Who cares? Okay. Vooruit dan. De kettingen kosten 18,95 euro. De BLOGGER ketting was 12,50 euro en de dubbele language kettingen kosten 22,50 euro. Op markten krijg je ze vaak voor minder. Dan betaal je voor 2 kettingen volgens mij vijventwintig euro.


De gouden TUTHOLA is voor mijn schoonzusje.

Deksel erop. Inpakken maar!


Naked Design kettingen vind je onder andere op DaWanda, via deze link:
http://nl.dawanda.com/shop/NakedDesign

Er staat ook een leuk interview op met Marloes van Naked Design:
http://blog-nl.dawanda.com/2012/11/20/interview-naked-design/

Via de facebook pagina wordt je regelmatig op de hoogte gehouden van leuke nieuwe Language Originals: https://www.facebook.com/pages/Naked-Design/146256722085632

Wil je de kettingen eerst in het echt zien? Naked Design is ook regelmatig te vinden op gezellige marktjes, waaronder de Swan Market (22-23 maart) in Rotterdam.

Meer Naked Design info nodig?? Kijk eens op http://nakeddesign.nl/.

It's a wrap!!


Ik ben uitge-t












!! Is het al zo laat???







Ik ga maar gauw eten als een 




Hoe onderscheiden jullie je? Maken jullie ook een statement??

Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie

No comments: