Onderwerpen

Thursday, February 27, 2014

Leather coolness: leren jacks van Mango zijn echte must haves!

Heb jij dat ook wel eens bij kleding? Een soort van change of attitude als je een kledingstuk draagt. Je weet wel, zo'n gevoel waardoor je je een ballerina waant in een bepaalde rok of een Mrs. Smith in een bepaald pak. Zo'n gevoel wat een kledingstuk je geeft, waardoor je ineens veel rechter gaat lopen? Of zo'n item waar je van casus hangjongere, ineens, een echte vrouw wordt? Heb jij dat?
Ik namelijk wel. Jammer genoeg niet zo heel vaak, omdat ik te vaak kleding draag voor het gemak, voor tempowerk met de kinderen en voor gebrek aan trekken en plukken. Maar soms heb ik van die outfits of items, waar ik gewoon een ander mens van wordt.

Het leren jack dat ik onlangs kocht bij Mango is zo'n kledingstuk. Ik krijg er ruige-wijven zin van. Ik waan me een stoere tante en chick met ballen als ik dat ding aan heb. En soms is dat gewoon ook precies wat je nodig hebt. I love that jacket!

Ik heb hem al twee keer mee op pad genomen. Alleen van de geur wordt ik al chill. Kijken jullie mee naar de foto's van mijn trip met Leather Coolness?




Leather Coolness is een biker model met studs. Ja studs. Ik moest er wel hard over nadenken of ik dat wel wilde, een jack van leer. Maar ik vind dit soort jacks echt zo cool en als ze van stof zijn, vind ik ze gewoon veel minder.


Ik draag hier het jack op een gebleekte boyfriend jeans van H&M met gaten en rafels er in.  Deze broek is één van mijn favorieten. Hij kan op High heels, sneakers, laarsjes. Op alles.
Ik draag hem hier op de Lolita Booties van Sasha. Dat vond ik leuk bij het jack, maar eigenlijk vind ik het niet zo goed staan op de broek. Haha!


Deze bril is een golden oldie van Prada volgens mij. OMG vergeet ik dat? Ehm. Het was een verjaardagscadeautje... Maarre ik vond het wel stoer staan bij het jack.



Oh de details van het jack vind ik helemaal te gek! Ritsen aan de voorzijde. Gestikt leer op de mouwen en studs en stiksels op het rugstuk. En de binnenkant is ook heel gaaf. Dat zie je straks wel op een andere foto.


 Gaten! Who cares. Lekker luchtig zo.


Van deze make up look, komt binnenkort een stap-voor-stap blog. Zie je de veren oorbel? Echt een beauty. Hij is van IAMZU. Check de website als je ook fan bent van verenoorbellen: www.iamzu.com.



An other day @ the lake met mijn jasje. Dit is bij ons in de buurt. We hebben veel water en bruggetjes. Leuk voor foto's! Kan mijn jasje ook even uitwaaien.

Hier draag ik hem op een andere boyfriend jeans van de H&M. Deze is lichtgrijs en ook weer met rafels en kleine gaten. Ik draag er mijn adidas sneakers bij, met een neon roze hemd en een créme kleurig shirt met diamanten studs erop. Lekker easy going.



Check die ritsen! Love it.
Het jasje zit ook echt lekker!


Hier de andere kant.
Ik draag oorbellen van www.pronkjuweel.nl.


 Ik droeg een katoenen neonroze kolsjaal van Vero Moda, maar het was lekker warm. Weg er mee!




Ja joh! Gewoon effe los.
Ik kon daarna niet meer normaal lopen, maar hé alles voor de foto!


 En van achteren hihi



De details zijn echt mooi verwerkt in dit jack. Ik had dit niet verwacht van Mango en helemaal niet voor die prijs. Je gaat echt lachen als ik het vertel!


 Best leuk zo buiten foto shooten. Meneer op de fiets moest ook lachen toen hij voorbij kwam.


Mooi van buiten, maar ook mooi van binnen!
En ook weer, netjes afgewerkt. Het jack zit heel degelijk in elkaar.


What a stud!


Ik vond dit heerlijke jasje bij Mango voor een prik. Ik heb er 70 euro voor betaald. Whaaaat! Ja, echt! Hij is heel soepel en heeft super gave details. Ik ben zo blij er mee, kunnen jullie het merken??
Ik zag dat hij online nog te krijgen is. Hier is de link:
http://shop.mango.com/NL/p0/mango/uitverkoop/leren-jack-met-studsvlag/?id=13095563_02&n=1&s=rebajas_she.monos_offers&ident=0__0_0_1393442491307&ts=1393442491307
Op de website zag ik nog meer leuke leren jacks voor een prik. Ik zou er wel snel bij zijn. Voor je het weet zijn ze echt opperdepop!!



Hihi zo'n spring foto lukt niet altijd in één keer... Lijkt wel of ik nodig moet.....






Kussie voor hubbie die de eerste foto's maakte en kussie voor Eliorah die de foto's bij het bruggetje maakte. Goed hé?!


Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie



No comments: