Onderwerpen

Monday, January 6, 2014

Outfitpost Zwarte Trut

Deze outfitpost ligt al een week te wachten tot hij geplaatst wordt. Ik weet, de mode gaat snel tegenwoordig, maar als het goed is, is mijn Zwarte Trut outfit nog in. Ik wordt zelf altijd erg blij van simpele outfits met een geintje erbij of een flitsende lippenstift. Deze outfit bijvoorbeeld. Hij mist een hakje, maar dat maakt de Zwarte Trut niet uit. Zij doet waar zij zelf zin in heeft, zolang het niemand anders schaadt ;-).


Zwarte blouse met gouden rits en doorschijnend bovenstuk: H&M
Zwart vest: H&M
Mat Zwarte Trut statement ketting: Naked Design
Lipstick: In Love With Ginger van Rimmel
Oorbellen: www.pronk-juweel.nl



De Zwarte Trut draagt:

Zwart, Zwart en nog eens Zwart
Zwarte kokerrok: Mango
Zwarte pantry: H&M
Zwarte blouse met gouden rits en doorschijnend bovenstuk: H&M
Zwart vest: H&M
Mat Zwarte Trut statement ketting: Naked Design

Add a little sugar
Neon gele riem: H&M
Schoenen: Shoeby
Lipstick: In Love With Ginger van Rimmel
Oorbellen: www.pronk-juweel.nl
Parel armbanden: H&M
Ring: H&M



Soms is simpel zwart zo comfortabel.


Trut Wie?



Comfy schoenen: Shoeby


Op mijn comfortabele shoes loop ik de onbewandelde paden
Onbewandeld omdat de toekomst altijd nieuw is
Elke stap
Elke ademtocht
Is een onbekende


Foto bewerkt door Naked Design. Super lief!




Op een fashionable, comfortable en truttig 2014!


Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie

#nakeddesign#statementkettingen#fashion#accessoires#trut

No comments: