Onderwerpen

Sunday, December 1, 2013

Teitloos!! Voor een Blije Roos!

Via Facebook ontdekte ik de webwinkel van Teitloos. Dat is al weer een aardig teit-je geleden. Ik heb inmiddels al een leuke collectie Teitloos accessoires verzameld. Het allerleukste vind ik: "je wordt er zo vrolijk van".


De kleurtjes maken blij, de vormen maken vrolijk en wat ik ook erg kan waarderen is dat anderen ook blij worden als ik met een eetbaar uitziende Oreo ketting of Macarone ring aan kom zetten. En wat de denken van de donut en spekjes kettingen?? Ik kan er niks aan doen, ik houd gewoon van grappige, speelse en vooral vrolijke deco. Wordt je blij van!


Onlangs zag ik op facebook een post van de nieuwe collectie van Velvetees, die Teitloos New in Store heeft. Ik ben vooral fan van de Gingerbreadman ketting. Ik zag hem bij een andere webshop voor (schrik niet) 79 euro!! Okay, zo'n fan ben ik nou ook al weer niet. Maar bij Teitloos was hij veel voordeliger. Veeeel voordeliger. Hij is Limited edition, dus ik heb mezelf blij gemaakt met de ketting, die ik na twee dagen al bezorgd kreeg door onze vaste Post NL bezorger.... Is hij niet leuk?!!



Super lief deze ketting met Mr. Gingerbread!
Ik heb hem al vaak om gehad en er ook veel complimenten over ontvangen.
Hij ziet er nogal eetbaar uit...
En is lekker winters...
En heeeeel lief...

NB ik draag hem gerust met niet eetbaar uitziende accessoires.
Hier met de pronkjuweel oorbellen.
www.pronk-juweel.nl






Aaaaw!!
De hanger is handgemaakt en stevig van kwaliteit.
Hij is geschilderd met een bruinig verfje waar een shimmer in zit.
Me like this Gingerbreadman!



In een mooi doosjes verpakt, ontving ik de lieve ketting.



Als je dan toch doelgericht shopt op de website van Teitloos (http://www.teitloos.nl/new-in-store/mortimer-1.html), kijk dan toch eens even naar de andere spulletjes die verkocht worden via deze site. Ik check hoe dan ook altijd tussen de hangers, armbandjes en sales. Vaak vind je voor een leuk prijsje de leukste, vrolijke hebbedingetjes die je graag kado doet aan een jarige job of jet of met de feestdagen.



Altijd leuk zo'n gezellig pakje bezorgd krijgen!
Teitloos pakt elke bestelling mooi in en ik heb ook elke keer een leuk kleinigheidje bij mijn bestelling ontvangen.
Extra leuk toch!


Bubble Yum kerstslinger, de Velvetees Gingerbreadman ketting en een kadootje van Teitloos omdat ik besteld had.
Zo Teitloos, Zo Velvetees. 


Bij Teitloos vind je niet alleen accessoires om jezelf mee te decoreren. Je kunt er ook leuke spulletjes voor een gezellige tafelzetting vinden van Rice, hebbedingetjes voor kids en meer leuks. Een echte snuffelwinkel dus, maar dan online.



Hier tussen deze accessoires van mijn rekje vind je ook mijn andere Teitloos items:
 de kleurrijke Macarone ringen en de smakelijke kettingen.

Ik draag Teitloos' Velvetees ketting gewoon bij
Pronkjuweel oorbellen en onedayshopp ringen.



Naar de Zoete Parade droeg ik mijn Gingerbreadman ketting. Vond ik smakelijk en vrolijk gepast.


Visitekaartje met een typische door Teitloos opgedekte tafel.


Als je op de website van Teitloos wilt kijken, klik dan op deze link:
http://www.teitloos.nl/


Als je Teitloos wilt volgen via facebook, klik dan op deze link:
https://www.facebook.com/Teitloos?fref=ts


Good things are closer than you think



Volg je itisgoodinmyhood al via Bloglovin, facebook, instagram en pinterest?

http://itisgoodinmyhood.blogspot.nl/
https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood
http://instagram.com/itisgoodinmyhood
http://www.pinterest.com/goodinmyhood/



Sweet greets,
Rosalie


2 comments:

Maris Maria Renne said...

Wat een leuke post en fijne complimentjes: dank je wel! Veel plezier met je limited edition ketting :-)

itisgoodinmyhood said...

My pleasure! Zijn soms kleine of kneuterig dingetjes waar je van kunt genieten. Zoals deze ketting. Me likey
!