Onderwerpen

Monday, December 23, 2013

Rimmel Lipstick 660 Moisture Renew In Love With Ginger

Soms ben je een tijd op zoek naar dé juiste kleur rood voor op je lippen. Dat was in mijn geval wel zo. De één is te donker, de ander te oranje. Met rode lipgloss maak je me ook niet blij. Te plakkerig. Glimmend rood, is ook niet wat ik verzocht en mat rood maakt mijn lippen zo droog.
Dan heb je mijn favoriete lipstick Rebel Red nog. Maar die is vooral voor de rode casual dagen. Nee, soms wil ik gewoon een rode knaller op mijn mond. Zo één die niemand kan ontlopen. Je weet wel zo'n Bam! daar-heb-je-haar-met-die-mooie-rode-lippen stift.

Nou mensen, ik heb hem gevonden hoor! Tadaaaa! Hier is hij dan. De enige echte Rimmel Moisture Renew met de aanlokkelijke naam In Love With Ginger.


Rimmel In Love With Ginger op mijn lippen.





Het product

De Rimmel Moisture Renew lippenstift is verkrijgbaar in een paars plastic lippenstift verpakking. Het ziet er helemaal beauty uit van de buitenkant. De rode In Love With Ginger heeft de kleurcode 660. Hij is verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen. Ik kocht hem bij het Kruitvat waar een actie was 2 producten halen 1 betalen. Normaliter betaal je 10,99 euro voor deze lippenstift.





In Love With Ginger van Rimmel

Om te onthouden als je gaat shoppen!


De kleur

Deze lipstick is gewaagd helder rood. Hij is super goed gepigmenteert. Er zit een hintje oranje in, wat de rode tint lekker fris maakt zonder oranje te tonen. De kleur blijft na één keer smeren goed achter op de lippen en mijn arm voor de swatch. Smeer je verkeerd (wat ik vaak doe bij rood om een of andere reden), dan is hij weg te vegen zonder dat hij smeersels achterlaat. Gelukkig! Deze kleur rood is zowel voor de blanke als gebruinde huid heel goed te gebruiken. Het is echt een BAM!! kleur. Wow! Wie is die vrouw met die mooie lippen??? Al heb je voor de rest amper make up op of een bad hair day, deze lippenstift laat lijken alsof je heel veel hebt gedaan aan je looks. Handig voor op drukke of off days.


De swatch.


 



Moisture Renew

De In Love With Ginger is van de Moisture Renew lijn van Rimmel. Hij smeert lekker weg, maar wordt niet te glimmend en glad te worden. Hij is lekker moist. Het voelt als een lippenbalm, maar blijft lekker lang zitten. Ik had hem een paar uur op in de stad gisteren en hij zat er nog netjes op tot ik ging eten en vooral drinken. Toen was hij wel weer aan een update toe. Hij is in verftermen een beetje zijdeglans. Niet mat, niet glans. Precies wat ik zocht.


Heppie!


En hoe vinden jullie hem?? I love it!!








Yeah! Deze lipstick rules!


Good things are closer than you think


Volg mij ook op Bloglovin, Instagram, Pinterest & Facebook.
http://www.bloglovin.com/itisgoodinmyhood7
http://instagram.com/itisgoodinmyhood
http://www.pinterest.com/
https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood


Sweet greets,
Rosalie



No comments: