Onderwerpen

Sunday, December 8, 2013

Recentelijk geshopt @ Primark Rotterdam


Mumglum met Mrs. Foxy.


Twee weekjes gelezen ben ik met mum naar de Primark gegaan om cadeautjes te shoppen. Geen idee of het voor sint of kerst zou zijn. Ik had wel een wishlist voor de kids en ging dit keer dus redelijk doelgericht te werk in de Primark. Anders dan mijn eerste ervaring dus, waar ik bijna over de krijsende lichamen heen moest kruipen om bij de spullen te komen én ik geen lijstje had of überhaubt wist waar ik wat kon vinden.


Ik heb weer heel leuke dingen geshopt voor weinig. Ze liggen nog in de grote zak van Primark, dus nu is het toch echt tijd om ze te laten zien. Dan kan ik ze lekker gaan inpakken voor kerst.


Zitten jullie er klaar voor?


Komt het hoor!




Wishlisted nr. 1: Accessoires voor mezelf. Ik vond echter maar 1 ding waar mijn hart een beetje sneller van ging kloppen....


Deze heb ik wel al gedragen. Een leuke ring. 
Voor 2 eutjes geshopt. Hij geeft niet eens af ;-).


Wishlisted nr. 2: kleding voor het kerstdiner op school. Ik zag een leuke jurk, maar die durfde ik niet mee te nemen. Eli is zo kritisch. Deze trui is niet voor het kerstdiner, maar ik vond hem mooi en omdat Eli ook van blauw houd en een beetje bling, durfde ik de gok wel te wagen. Ik vond de collectie voor meiden van haar leeftijd verder behoorlijk tegenvallen... Ik ben meer een Zara, H&M, Coolcat mama....



Een trui van soft coton met een glitter voorpandje.
Deze heb ik voor Eliorah gekocht in de maat 140. 
De kleur is nachtblauw. Het stofje is zacht. 
Het is een soort dunne sweatstof.
De glitters zijn kleine plastic rondjes die op het voorpand zijn genaaid. 
Aan de binnenkant zitten geen prikkels van de stiksels. 
Anders taboe, want Eli kan niks hebben wat kriebelt.
Deze trui kostte 12 euro.

Mrs. Soft Coton met Mr. Tiger.


Wishlisted nr. 3: Mutsen! De kids groeien, dus hun hoofden ook. Daarom weer tijd voor nieuwe wintermutsen. Veel normale mutsen die ik mooi vond hadden ze niet, maar wel deze wilde rakkers.



Een heerlijk warme en zachte tijger wintermust met flappen voor langs de oren/wangen.
Deze heb ik voor Micah geshopt. Hij was 9 euro. 
Het is net een grote knuffel op je hoofd. 
Micah speelt toch vaak dat hij tijger is, dus deze muts komt goed van pas!



Mij past hij ook ;-).... Stiekum toch niet voor Micah?? hihi


Mr. Tiger & Mrs. Foxy.



Ontmoet DE FOX. 
Deze vossenmuts is voor Eli en dankzij de lange flappen met handzakje lekker warm voor hoofd & hand.
Je kunt hem ook om je nek slaan. Dus sjaal, handschoenen en muts in één!
Ik en de kids houden wel van wat gekke accessoires, dus deze is super leuk voor haar.
Kostte me geloof ik 12 euro. Niet meer in ieder geval, misschien vergis ik me en was hij 10 euro.




Voor Mic & Eli: Mrs. Foxy & Mr. Tiger... Je gaat er vanzelf raar van doen.



Mum met Mr. Tiger.




Wishlisted nr. 4: Ook een onesie stond op mijn wishlist voor de kids.... Voor de kids dus hé!


Heb jij ook een grote koekie monster in huis??  De grote mannen onesies zijn er nog.
Heerlijk warm en eigenlijk té lelijk voor mannen. Maar deze vond ik wel grappig. 


Zo en nu het pakje dat ik voor Micah heb gekocht.


In de ban van Monsters University. 
Micah heeft hem nog niet gezien, maar dit monster pakje vindt hij zeker heel cool.
Ik heb hem een maat te groot gekocht, maar de 3-4 pakjes zijn net passend. 
Vond ik zonde, dus dan maar de 5-6. 
NB je moet wel zoeken tussen de pyama's en zo, 
want alles hangt door elkaar en de maten zijn ook niet erg handig.
Dit pakje kostte 12 euro.


De achterkant met Sully's hoofd in de muts en anti slip voetjes.


Met het mutsje op.


Sully. Zelfs met hoorntjes. Erg schattig.


Anti slip!


Aaaaw, zo cute. Monsterlijke nageltjes!



Niet op mijn wishlist, maar toch gekocht.


Een snoetige badmuts voor Diva Eli. Volgens mij was hij 2 euro. 
Ik dacht aan een schoen cadeautje toen ik hem kocht... Maar ja...



Zo schattig deze tekening.
Het is een meisjes topje. 
Maar ik wil geen ondergoed plaatsen, 
dus bij deze alleen het plaatje wat ik zo schattig vond.
NB 4 euro voor 2 tops.



Wishlisted nr. 5: Eli wilde graag slof sokjes. Ik zag er niet zoveel meer, dus ik kon niet echt kiezen helaas. Maar zolang het niet roze is, mag het wel.


Panda slof sokjes. 2 euro.


Met anti-slip zooltjes.



Niet op mijn wishlist, maar toch geshopt.... Ik vond dit zo'n typische kerstgrap om cadeau te geven. Wat zal de ontvanger er blij mee zijn! Ghehehehe.


4 a real action hero!



Spreekt voor zich.


Vind je het model niet té lelijk!! Net zoals Robin zijn old school pakjes droeg in de oude Batman films! 
Ik moest zo lachen toen ik dit lelijke model zag! Hahaha



Voor Eliorah. Was eigenlijk een schoen cadeautje. Maar hij zat nog in de zak! Haha



Wishlisted nr. 6: Ik zocht al een tijdje naar goedkope opplak nageltjes. Niet voor de nagels van Eliorah of mij, maar voor crea doeleinden. Bij Primark liep ik tegen deze cuties aan voor een prikje... Als we er mee aan de slag zijn gegaan zal ik wel een DIY posten ;-)....
















Nou dat waren mijn aankopen bij Primark. Ik denk dat de kids wel blij zullen zijn. Ik in ieder geval wel!

Primark tips voor jullie

Mocht je nog accessoires of handtasjes willen shoppen, dan is Primark wel een goede. Of als je een old school serieuze kersttrui wilt... Ze zijn té lelijk, maar de Primark hangt er vol mee...En het is ook wel heel erg kerstig! Verder zag ik niet veel leuke truitjes, jurkjes, schoenen helaas. De kleding en schoenen die ik zag, vond ik er echt té goedkoop uit zien. Dan geef ik liever meer geld uit voor kwalitatief beter spul. Mocht je echter een hakje nodig hebben voor 1 avondje of zo (of voor carnaval), dan kun je juist weer heel goed shoe shopping doen bij Primark. Verder blijf ik de onesies voor de kids te gek vinden. Helaas vond ik er geen meer in Eliorah's maat, anders had ik haar ook weer blij kunnen maken met een lekker knuffel pakje. Tja, de Primark kan dus wel leuk zijn als je gericht shopt en niet te veel kwaliteit verwacht. Omdat de kids toch heel snel uit hun spullen groeien, vind ik het toch best okay om Primark te shoppen ;-).


Een reactie plaatsen op blogs van itisgoodinmyhood kan tegenwoordig ook! Kijk even onderaan de blogpagina en laat mij weten wat je van deze blogpost vond!


Je kunt itisgoodinmyhood ook volgen via instagram (altijd als eerste de updates), pinterest (voor snelle inspiratie en facebook (voor social connectie en winacties).

http://instagram.com/itisgoodinmyhood
http://www.pinterest.com/goodinmyhood/
https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood





Good things are closer than you think




Sweet greets,
Rosalie




#primark#rotterdam#alexandrium#shopping#onesies






No comments: