Onderwerpen

Saturday, December 28, 2013

Kappers Diary: blij met dit haar jaar!

Begin dit jaar heb ik een blog geschreven over de make over die ik onverwacht kreeg van mijn lieve buurvrouw. Na wat haar drama's durfde ik gewoon echt niet meer naar een kapper te stappen. Mijn haar zag er niet uit. Ik kon het echt alleen vast dragen en ook dat zag er niet uit. Mijn haar was één grote lelijkheid op mijn hoofd. Yugh!

Maar dankzij mijn buurvrouw heb ik dus weer mooi haar. Ik heb het de afgelopen jaar bijgehouden met bezoekjes aan dezelfde kapper, Monroe's Lounge in Zwijndrecht. Ik ga niet heel vaak, maar ik laat mijn haar nu echt niet meer verven bij een ander. Knippen, mwa. Maar verven. Nee, dank je. Hier kennen ze mijn huidige kleurcodes en bij iets nieuws weten ze ook heel goed wat voor effect het heeft op mijn haar. Het gaat gewoon altijd goed. Bovendien weten ze ook wel raad met een beetje een hippe look of een net een beetje anders haarlok.

Ik ben voor de kerst natuurlijk weer geweest. Eliorahs krullen moesten een korte knip en op Micah's haar hadden we ook gespaard. Wel drie hele maanden geen haartje geschoren. Eigenlijk voor "schorem en barbier", maar daar was hij helaas nog te jong voor. We waren alledrie (Mel, ik en Eliorah) erg blij met de coupe die Micah van Donovan kreeg. Is hij niet leuk?!


Daar gaan we dan!





Beetje spannend vindt Micah het wel.


Ons gekske met Donovan!



So cute!!!

En hier wordt aan mij gewerkt...


Knippie, knippie


Nee, ik ben niet bang voor de kapper! Hehe. Ik wil gewoon geen foto!


Allmost ready!




Geverfd en geknipt. Nu het borstelen en föhnen



Gaar maar blij *ken nie zo lang zitten met mn rug eej*
Nb er zat geen echte goede foto bij van mijn nieuwe haar helaas.
Eigenlijk was het zo mooi geföhnd dat ik de dag erna alleen maar een beetje olie erin hoefde te doen en klaar was ik. Dus.


Terwijl ik nog niet klaar ben wordt er gewoon doorgewerkt aan de kerst DIY! Hehehe


Dit zijn nog wat foto's van de vorige bezoekjes van dit jaar...


Veel laagjes en een mooie, warme kleur!

Kleur bijgewerkt en ditmaal een roze lok erin verstopt.
Love these curls!

La lokka!


Hier was ik voor het eerst. Mijn haar was echt een mess.
Hier hebben ze het zonder problemen opgelapt.
No sweat. Duurde wel een uur of zes hehehe.
Gaar dat ik was!! Kun je het zien?


Wil je ook naar Monroes Lounge in Zwijndrecht? Bel dan even. Het adres is Burgemeester de Bruïnelaan 156 in Zwijndrecht. Telefoonnummer 078-619 777 0.

Op internet zijn ze niet erg actief by the way. Haar is wat ze doen. Haar!! Love haar.

http://www.kappernet.nl/kapper/1798_Monroes-Lounge-Zwijndrecht-Zwijndrecht.html


Hebben jullie ook van die kapper fails gehad?? Wat heb je daarna gedaan om je haar weer in orde te krijgen??


Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie

No comments: