Onderwerpen

Thursday, December 12, 2013

Ginger Sparkle in tha house! Mijn Body Shop limited edition producten review.

Vandaag ga ik voor jullie twee producten reviewen uit de limited feestdagen collectie van de Body Shop, namelijk de Ginger Sparkle Body Butter en de Ginger Sparkle Lip Balm. De Body Shop zelf noemt de producten de magische ingrediënten voor de feestdagen en de instagram posts beloofden mij zoveel goeds, dat ik stad en land afgeshopt heb voor deze items. Nou ja, voor in ieder geval één van die items. Blijkbaar was de Ginger Sparkle Lip Balm zo populair dat hij overal waar ik kwam uitverkocht bleek. Jammer! Maar online lukte het mij wel deze balm te shoppen. Het was het zoeken waard. Lees verder voor de review.


Mijn bestelling via de website van de body shop was binnen twee dagen in huis,
netjes verpakt in millieu vriendelijk papier.


Pakketje met Ginger Sparkle joy!






Om jullie op te warmen allereerst de link van het filmpje van de Body Shop.
http://www.youtube.com/watch?v=M-3ks7SVgwM
Gosh ik kom hiervan gelijk in de ouderwetse all American kerststemming, heb zin in chai latte, gingerbreadman cookies, kerstgeuren, een open haard, slobsokken en een über kerstige trui.
Joy Joy! Hebben jullie dat ook?

Voegt daad bij woord ;-)...


Review: Ginger Sparkle Body Butter



Ginger Balm Body Butter.


Deze body butter kreeg ik gratis bij mijn bestelling. De actie loopt overigens nog steeds. Als je voor minimaal 30 euro bestelt, krijg je een body butter naar keuze gratis, anders kost hij 16 euro.

Er zit 200 mililiter in de ronde verpakking met schroefdop. De naam laat je denken dat je flinke sparkles aan zult treffen in de butter, maar dat is niet zo. Gelukkig! Ik heb liever geen sparkles in mijn crémes.




Open je de pot, dan tref je een lekkere, romige butter créme aan. Hij is peachy van kleur en geurt heerlijk naar kruidige gember, een snufje kaneel en zachte milky créme. Ik hoopte dat deze geur niet té overheersend zou zijn. En dat blijkt ook zo. Je ruikt de winterse geuren, maar het is subtiel. Lekker.
De sparkles zijn heel licht aanwezig, maar je ziet ze haast niet. Er toont een lichte shimmer op je huid als je de butter gesmeerd hebt.

Super creamy, perzik kleurige Body Butter. 



De butter smeert bovendien gemakkelijk uit, is toch lekker romig en trekt snel in. Je kunt hem voor je hele lijf gebruiken. Dus ook voor je handen. Heerlijk. Hij maakt mijn huid lekker zacht en gehydrateerd. Ik vind deze butter lekker voor dit seizoen en heb niet het gevoel de dag door te gaan als gebakje met deze geur.
Blij met de Ginger Sparkle Body Butter!



Review: Ginger Sparkle lip balm


Ginger Sparkle Lip Balm.


Deze balm is in de winkels moeilijk te verkrijgen omdat iedereen hem wilt hebben. Ik dus ook. Voor mijn dochter en stiekum voor mijzelf. Ik werd echt blij toen ik zag dat hij online wel nog verkrijgbaar was. De prijs is 5 euro 50. Gelukkig had ik ook andere spulletjes nodig voor mijn gezicht, waardoor ik én de bijpassende Body Butter mocht uitkiezen én mijn bestelling gratis bezorgd werd.





  
Deksel eraf en een roze kus erop voor Eliorah van Mama.


De balm zit in een plastic potje, waar de balm als een balletje boven uit steekt. Je hoeft dus niet met je vingers de balm te smeren, maar kunt hem rechtstreeks op je lippen aanbrengen. Er zit 6,5 mililiter in het potje.

De kleur is oranje met een glittertje erin. Als je hem smeert zie je dat glittertje niet zo. Een lichte shimmer is het effect.

Handig vast te houden voor het aanbrengen.


De geur is heerlijk, net als de butter eigenlijk, maar dan iets minder milky en iets meer kruiden. Je ruikt vooral gember en kaneel. Als je hem opgesmeerd hebt proef je het niet, maar het blijft wel nog even zo nageuren.

De balm is lekker zacht voor je lippen. Hij blijft niet super lang zitten. Vergelijk het met labello kwa houdbaarheid op je lippen. Geeft niet, je kunt met dit potje vast de hele winter door, dus smeer maar raak met dit welriekende balmpje!


Ginger Sparkle in the house!



De Feestdagen Collectie kun je nu voordeliger kopen. Het 2e product krijg je voor de helft van de prijs en bij een bestelling van 30 euro of meer, mag je een Body Butter uitkiezen. Bovendien hoef je nu bij een online bestelling vanaf 25 euro geen verzendkosten te betaling in plaats van bij een bestelling vanaf 40 euro. Daar zit je met je cadeau´s zo aan toch?
Hier de link naar de feestdagen collectie: http://www.thebodyshop.nl/feestdagen.aspx
Uiteraard is de collectie ook in de shops zelf te krijgen. Alleen heb je kans dat de Ginger Sparkle Lip Balm uitverkocht is. Hij is namelijk erg populair.


Dat was de review van deze twee heerlijke winterse producten. Ik hoop dat je hem leuk vond. Je kunt je reactie onder aan deze blog plaatsen. I am all ears!


Volg je itisgoodinmyhood al via andere social media kanalen?
Je kunt mij vinden via instagram, pinterest en facebook.

http://instagram.com/itisgoodinmyhood
http://www.pinterest.com/goodinmyhood/
https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood


Good things are closer than you think



Sweet greets,
Rosalie







No comments: