Onderwerpen

Monday, December 23, 2013

Een feestelijke nagellak look

Ready to celebrate & party!



Jaaaah Het is bijna zover. Morgen is het kerstavond. Dan ga ik naar het kerstconcert van de Victory Outreach kerk in Rotterdam. Het is een gala setting, dus ik ben vast bezig met wat voorbereidingen. Mijn nagels bijvoorbeeld. Lees hier wat ik heb gebruikt voor deze nagellak look.




Ik vind deze look erg mooi voor de feestdagen en hij is heerlijk betaalbaar.



Deze producten heb ik gebruikt:


Hema kleur zwart nr. 41
Hema kleur zilver nr. 11
Etos Nail Caviar

Hema kleur zwart nr. 41



Hema kleur zilver nr. 11



Etos Nail Caviar



Een mooie, goed dekkende zwarte lak met een lichte shimmer er in.
Twee laagjes heb je nodig voor een goede dekking. Hij droogt snel.




Deze zilveren lak dekt snel en droogt snel. Jay!




Deze nail caviar is eenvoudig aan te brengen.
Wel goed laten drogen!




Hema kleur zwart nr. 41
Hema kleur zilver nr. 11
Etos Nail Caviar
Kerst Ringen van http://www.onedayshopp.nl/


Mocht je niet meer op mijn blog kijken voor de kerst, dan wens ik je een heel fijne tijd alvast! Be sweet & onthoud dit:


Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie



No comments: