Onderwerpen

Monday, November 11, 2013

Me & My BE Creative Make Up


Hier draag ik BE

Hee Hallo!

Vanavond een blog over BE Creative Make Up. Ik vertel wat meer over deze make up, de workshop die ik gevolg heb op de Beauty Bloggers dag van Grazia heb gehad en natuurlijk laat ik ook zien hoe de producten die ik heb van dit merk, eruit zien bij mij.


In mijn blog over het Grazia Bloggers Event, die ik op 30 oktober postte schreef ik over de make up workshop van BE Creative Make Up. Hier nog even de link:
http://itisgoodinmyhood.blogspot.nl/2013/10/graziabbmc-beauty-bloggers-event-double.html

Hallo! Blogpost!!




Tijdens deze make up workshops, die gegeven werd door Ici Paris' BE Creative Make Up, werden wij in groepjes van circa 8 man ingedeeld. Er was voor elk collectie onderdeel een korte workshop te volgen. Een vrolijke en interactieve bedoeling!

Het ging als volgt: De muziek ging aan, je groepje verplaatste zich naar een visagiste, de muziek ging weer uit en de visagiste legde alles uit van bijvoorbeeld "de basis", "de oog make-up" etc. Als het muziekje weer aan ging, snelde je groepje weer naar de volgende visagiste voor het volgende collectie onderdeel. Zo ging je groep door tot alle workshops waren gevolgd. Heel grappig was het! Bovendien leerden we interessante tips en tricks, waardoor wij nu exact weten hoe we deze make up het beste tot zijn recht kunnen laten komen.

Lip & Nail collection stash

Teint collection stash

Eyeshadow  Stash


Na afloop van de workshops kregen wij allemaal een tasje van BE Creative Make Up mee met  een lippenstift, mascara en nagellak. In mijn tasje trof ik Nude tinten aan. Joepie!! Ik kreeg de 004 Venus Lippenstift, de 001 Princess Nagellak en de Lash Me Baby all in One Mascara 001 Black. Ik ben er super blij mee!


004 Venus Lippenstift / 001 Princess Nagellak / Lash Me Baby all in One Mascara 001 Black

All for me??



Wat is BE Creative Make Up voor een merk??


BE Creative Make Up is een make up merk dat uitsluitend bij Ici Paris verkrijgbaar is. De kwaliteit is erg goed en de prijs is zeer vriendelijk. Het is ontwikkeld voor de zelfbewuste vrouw met vele gezichten, zodat zij zich net als een kameleon kan aanpassen aan haar mood, het moment of de activiteit waarvoor zij zich opmaakt. BE Creative Make Up heeft 5 collecties: Teint, ogen, lippen, nagels en tools.

Waar verkrijgbaar?


Je kunt de make up in de bekende Ici Paris Winkels kopen, maar ook online.
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/BE-CREATIVE-MAKE-UP/cbFDIKAwtt.mUAAAE.fqc9A7Ty


Als je de producten in de winkel koopt, krijg je er uitgebreid advies bij van een ervaren BE Creative Make Up visagiste. Als je de producten online aanschaft, hoef je de deur niet uit, maar krijg je dus niet dit persoonlijke advies. Ik vind de online uitleg wel erg duidelijk. Maar dan nog, een nieuwe fond de teint bijvoorbeeld kun je echt beter in de winkel kopen, zodat je hem eerst kunt uitproberen op je eigen huid.

Kwaliteit en prijs


Ik heb alle producten goed bekeken tijdens de workshops en ik vind de kwaliteit erg goed. De make up is sterk gepigmenteerd, niet te poederig of brokkelig, niet te plakkerig en bevat zeer mooie kleuren. Verder vind ik de tools ook erg goed van kwaliteit. Mooie kwasten, die ook mooi blijven na gebruik. Dat zag ik aan de tools van de visagisten wel, waarbij ik aanneem dat zij ze nogal veel gebruiken. De verpakkingen zijn mooi en stevig en er is zelfs over ergonomie nagedacht. Een nagellak potje bijvoorbeeld kun je erg goed tussen twee vingers klemmen, zonder dat ie er tussen uit kan glippen. Handy Dandy! Voor de prijs moet je echt even online gaan kijken. Normaliter is make up van deze kwaliteit een stuk duurder. BE Creative Make Up is dus en goed van kwaliteit zonder dat je flauwvalt van de prijs. Geen reden dus om niet even naar Ici Paris te gaan voor product uitleg.


Mijn BE Creative Make Up Looks!


En zo zie ik er uit als ik de drie producten van BE Creatiev Make Up heb gebruikt.



Lekker naturel en toch een tintje. Ik wordt heel blij van de lippenstift en mascara.


Venus 004 lippen. Wordt je toch vrolijk van!


Dip Dye Nails uitproberen met de 001 Princes Nagellak van BE Creative Make Up

Hier heb ik mijn nagels 1 laagje gegeven van de nagellak. 
Hij dekt met 2 laagjes goed, maar ik ging de Dip Dye doen, dus....

4 kleuren dip dye met o.a. de BE nagellak

Je ziet het niet zo heel goed. 
Ik vind de nagellak ook meer geschikt voor recht toe recht aan styling

Just BE

En weer... Inclusief kuspose...


Ik moet bekennen dat ik de lippenstift nu bijna elke dag op heb en de mascara ook. En ik wil zeker meer van dit merk uit gaan proberen. Ik houd jullie op de hoogte.

Ik hoop dat jullie dit een leuk blog vonden. Uiteraard volgen er nog veel meer!
Volg mij daarom ook via Blogger, facebook, instagram en pinterest. Wil je contact? Stuur dan een mailtje naar itisgoodinmyhood@gmail.com. Thanks!!

Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie


#becreative#makeup#iciparis#makeuplook

No comments: