Onderwerpen

Friday, November 15, 2013

Long Lasting Nailpolish gewoon van HEMA

Mijn HEMA Long Lasting Nailpolishes


Op deze zonovergoten dag, konden mijn nagels wel weer een oppepper gebruiken. Vandaag heb ik een kleur gebruikt uit mijn herfsttinten Long Lasting Nailpolish Collectie van de HEMA. Ja, gewoon van de HEMA. Lekker, op maar 2 minuten lopen van mijn huis, kan ik mezelf vergapen aan de hebbedingetjes van lands favoriet voor moeders.




Omdat nagellak een makkelijke en goedkope manier is om jezelf een beetje schwung te geven, richtte HEMA de afgelopen jaren aardig wat aandacht op dit product. Dat is te merken ook. De collectie is aanlokkelijk te noemen. De kwaliteit is prima. De kleuren zijn super mooi en trendy. En de prijs... Echt HEMA! Slechts 2 euro 50!! Niet verkeerd!


Mijn HEMA herfst tinten collectie van de Long Lasting Nailpolish





De reden waarom dit blog vandaag geplaatst MOEST is, omdat de HEMA vandaag en morgen nog eens 15% korting geeft op alle online aankopen -in verband met de Sint ook geen verzendkosten-. En als je een kortingszak hebt gekregen in je brievenbus, dan gaat alles wat daarin past ook met 15% korting mee. Nóg goedkoper dus! Ik heb gecheckt... Er passen heeeeel veeeel nagellakjes in. 





Terug naar mijn nagels-van-de-dag. Omdat ik een grijze jeans draag en ik mijn make up en nagellak een beetje naturel -love nude make up- wil houden, koos ik voor de kleitint (nummer 857). Ik heb ook de lichtgrijze nagellak van de HEMA (kleur 846), maar de kleitint vind ik net ietsje warmer, dus deze is het geworden. Ik heb er verder ook geen glitters, magneten, plakplaatjes of wat dan ook aan toegevoegd. Gewoon plain oll LLN voor vandaag.


Outfit of the day.
*eindelijk mijn GraziaBBMC shirtje aan.
Grijze Boyfriend Jeans van H&M.
Booties van Adidas.
Neon Paars vestje van H&M.*

Yup deze wint het vandaag


Kleitint. Hij lijkt een beetje licht grijs, maar er zit een snufje créme bij, waardoor hij mee klei-ig is. 


Nummer 857. Dat je het weet.

HEMA Long Lasting Nailpolish Klei 857


De kleur is ietsje donkerder op mijn nagels, dan in het flesje. Hij dekt perfect na twee laagjes en blijft -als ik niet ga poetsen- zo'n dag of 3 heel goed zitten. Na 5 dagen brokkelt hij af. Dit is als ik er geen topcoat op doe. Met topcoat blijft hij langer mooi zitten. De lak zelf is niet super glanzend, niet super mat. Zijdeglans lak dus. Het kwastje is ook prima van dikte en kwaliteit. Ik ben echt heel erg blij met de HEMA lakjes en deze kleur vind ik echt erg mooi staan!




4 x 2 = een 8!! Dat cijfer geef ik deze lak.








Dikke duim voor HEMA Nailpolishes!

En, ga je vandaag of morgen ook naar de HEMA met de kortingszak??


Vind je het leuk om op de hoogte te blijven van beautyproducten, shops, events, reviews, DIY, fotografie, boekenreviews, kritische verhalen en meer?

Volg mij op mijn blogs, facebook, instagram & pinterest. Thanks!!


Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie


No comments: