Onderwerpen

Friday, November 29, 2013

Ladies & Gents Borrelavond @ Wellnesselande

Op 22 november werd voor de tweede keer een borrelavond gehouden bij Wellnesselande Barendrecht.
Dat was weer hartstikke gezellig en ik kwam natuurlijk niet zonder camera, dus ik heb er weer lekker op los gefotografeerd en gekletst, waardoor ik jullie nu fijn met deze blog mee kan nemen in de sfeer van deze leuke avond.


itisgoodinmyhood




Wat fotootjes bij elkaar van de super leuke avond @ Wellnesselande.



Wat is Wellnesselande dan?


Wellnesselande is een luxe sport- en wellnesscentrum, waar je terecht kunt voor fikse of milde inspanning en ontspanning. Wil je zwoegen en zweten, dan ga je naar de fitness, personal fitness, groepslessen, binnengolf, klimmen, zwemmen of naar de fysiotherapie (daar zweet en zwoeg ik ook namelijk). Wil je ontspanning, dan ga je naar de sauna, het stoombad, de bubbelbaden, een lekker hapje eten eten, loungen, zonnen of naar de Skincare van Dermalogica. Een super mooi all in one concept in een prachtig pand op het bedrijventerrein Bijdorp. Ik ben blij dat we dit zo dicht in onze buurt hebben!


Wil je meer weten over Wellnesselande, klik dan hier: http://www.wellnesselande.nl/



Borrel avond


Vorig jaar was er voor het eerste een soort open avond bij Wellnesselande, de Ladies Night. Er waren allemaal gezellige kraampjes van kleine ondernemers uit deze regio. Hartstikke leuk, want je leert elkaar op deze wijze op een gezellige manier kennen.
Hier nog een paar foto's van vorig jaar van onderneemsters die er dit keer ook bij waren.


Heerlijke massages gegeven door Nancy van de Fitness.

Prijswinnares.

Zelf cupcakes versieren.



En dan nu mijn beeld impressie van de afgelopen borrel avond van 22 november. Ik noem het de ladies & gents night...



We waren extra vroeg gekomen, zodat we er rustig in konden komen.
We gingen als 1 van de laatsten weg.

Hier loopt het al aardig vol.


Zijn ze niet allerliefst deze mini macarons?
Als het kleur heeft en eetbaar is, trekt het altijd mijn aandacht.

Sint macarones. Handgemaakt. Nu nog te bestellen via Patricia van Deelen (https://www.facebook.com/patricia.vandeelen?fref=ts)
PB en vraag naar de mogelijkheden.

Macarone dame, the one and only Patricia van Deelen. 



Er was niet alleen zoet en eetbaars te zien wat kleurtjes bevatte. Nee, ook heel leuke tasjes, kleding en accessoires. Ik ben nog steeds een beetje kralen ekster, dus deze moest ik pakken met mijn lens. Mooi hé?!



Deze spullen zijn van zoBLITS www.zoblits.nl. 
Die ketting heb ik niet gekocht, al wilde ik wel ;-).

Kleurrijke clutches van zoBLITS

Deze vond ik ook erg leuk!


Leonie Hamilton is een businesspartner van Wellnesselande en voorziet sporters en niet-sporters van dieet advies. Ook verkoopt ze verantwoorde voedingsmiddelen. Vorig jaar was ze er ook bij. Nu stond ze weer paraat met haar team!



Hamilton Health 2013.

Hamilton Health 2012.


Aan beauty wordt ook gedacht op deze borrelavond.
Deze visagiste Selina heeft haar zus Lucy mooi gemaakt voor de fotoshoot die de hele avond voortging.
De haren zijn gekruld door Haarwens uit Ridderkerk.



2 lovely ladies.



Wil je ook weten hoe jij je zelf feestelijk kunt opmaken of hoe jij je haar kunt föhnen of stylen? Op 18 december wordt er een workshop gegeven in het Dorp aan de dorpsstraat 171. Geef jezelf op in de winkel. Bellen kan ook, maar stuur mij dan even een PB voor het telefoonnummer...



Van stijl haar.

Nog steeds stijl haar.

Naar gekruld haar. Door Haarwens...
Je kunt je voorstellen dat er veel gekrulde coupes rond dartelden deze avond...

Hee, Eliorah!! Zit je nou al weer te snoepen??


Mijn kinderen hebben gelukkig ook een gezonde eetlust en zijn ook niet bang om vreemde dingen te proberen. Soms is dat niet handig, want ook snoepjes van de grond zijn vreemd... En vies. Al denkt mijn zoon daar soms anders over. Maarre Eliorah... Wat drink je daar???
"Een smoothie mama.! En er zitten heel veel gezonde dingen in!"


Deze man is de drijvende kracht achter de Smoothie Club.


Jean Marc's visie op gezond eten en leven wil hij graag zoveel mogelijk verspreiden. Vanuit zijn eigen ervaring "dat het werkt", wil hij mensen leren om smoothies te maken met goede en voedzame ingrediënten.
Hij is geen smoothie-man vind hij zelf, meer een inspirator.
Ik kan je zeggen dat zijn enthousiasme het groene drankje bijna lekker maakt!
En gezond dat het is!!



Gaat er allemaal in!!

Gezonde recepten.

De gezonde tafel.

Met wat gezonde smaakmakers erbij.


Mocht je meer informatie willen over de Smoothie Club, ik raad je aan het op te zoeken, dan kun je linken met de groep op facebook:  https://www.facebook.com/groups/493784564004776/
Ook zijn ze te volgen via pinterest en via hun website of blog:
http://www.pinterest.com/smoothenurlife/
http://smoothieclub.nl/
http://blog.smoothenyourlife.com/#home


Gezonde inspiratie dus!!


Collega's! Deze heren staan hier nu wel heel gezellig te doen, maar ook voor alle vragen op fitness gebied & personal training kun je bij hen terecht. Maurice (rechts) is daarbij DJ.
Deze avond werd dan ook door zijn draaikunsten extra swingend! I like!


Met felle lampen aan is het niet zo heel gezellig, dus vandaar wat minder beeld helaas. 
Hier een blik op de fotoshoot die eigenlijk de hele avond door ging.


Na dik een uur te hebben rondgesnuffeld, gekletst, geproefd en geprobeerd, is het tijd voor een drankje.
Wellnesselande heeft een fijne bar, met evenzo fijne drankjes :-).



Eliorah, Mum & Cousin Tamara.

Je moet je voorstellen dat het nu best druk is.
De ruimte is aardig groot, maar nu ook aardig gevuld.
Er zijn deze avond 220 bezoekers geweest. Vorig jaar waren dat er 150....


De lounge ruimte is best groot, maar ook best gevuld met bezoekers. Er zijn deze avond 220 bezoekers geweest. Vorig jaar waren dat er 150. Ik weet zeker dat het er volgend jaar meer zullen zijn. De sfeer was echt heel goed. De muziek was lekker. De service was super. De medewerkers hadden er allemaal zin in en de standhouders waren allemaal enthousiast en boden leuke producten/diensten aan.



Wij met zijn allen. Deze foto is gemaakt door Julie een oud Collega van mij van Achmea Health Center Rotterdam, die nu bij Wellnesselande werkt en toevallig ook haar kids bij mij op school heeft. De wereld is soms echt klein!


Ein bisschen Spritzen jah! LOL
Lekker!


Femke stuurde ons naar een leuk kraampje waar Eliorah Hair Feathers kon laten zetten. Ze is er erg blij mee.


Deze twee worden het.

Feathers worden goed vastgezet, zodat Eliorah er lang plezier van heeft.

Skincare


De borrelavond is georganiseerd door de Skincare dames in samenwerking met Wellnesselande. Het Skincare centrum van Dermalogica is de eerste plek waar mijn gezicht niet vol uitslag kwam te zitten na de behandelingen. Sinds ik bij Femke ben geweest, ziet mijn huid er rustiger en gezonder uit. Dat wil wel wat zeggen hoor, want mijn huid is echt gruwelijk moeilijk. Je begrijpt dat ik dus vooral Dermalogica producten gebruik. Misschien wel wat duurder in aanschaf, maar je doet er heel lang mee, waardoor het helemaal niet duurder is dan de meeste crémetjes en reinigingsspulletjes. 


Handcare


Net zoals vorig jaar kregen gasten een ontspannende en voedende hand behandeling. De dames hebben de hele avond staan reinigen, scrubben, masseren en smeren om alle gasten van ontspanning en verzorgde handen te voorzien. Heerlijk!



My facial skin heroe!

Britney @ handcare.

LOL!


Chillen bij de Skincare.


De producten van Dermalogica. 
Op alle producten kreeg je fikse korting tijdens de borrelavond.

Top geregeld Femke!! En bedankt voor de uitnodiging!

 
Deze maand is er een nieuwe jeugdlijn in het assortiment gekomen. 
Die wordt hier uitgeprobeerd: de clearskin lijn.
Hij is speciaal voor tieners, goed geprijsd en met de kwaliteit die je van dermalogica gewend bent.

Mocht je pubers in huis hebben die wel wat Facial Care kunnen gebruiken.
Clear Skin starts now.

Heerlijke handbehandelingen kregen wij van deze dames!

Cousin Tamara aan het relaxen

Haha Eliorah kijkt hier wel heel chill

Mum krijgt een behandeling van Marnelle

En als je dacht dat het alleen voor dames was.... You are so wrong!!

Ikke ook aan de behandeltafel. Foto is gemaakt door cousin Tamara

Zo relaxed dit!! Check op links...Weer een man aan de behandeltafel hoor!!!

Deze collega's van Wellnesselande hebben echt top gastvrijheid laten zien! Thank you!



Als dank voor het genieten kregen we ook nog een leuke kadokaart mee. We mogen lekker nog een keer komen genieten! Jay!



Deze ga ik fijn gebruiken samen met mijn dochter. 
Een heerlijk momentje met ons twee inlassen.



Mocht je contact zoeken met een van de aanwezige ondernemers. Hier heb ik nog een aantal op een rij gezet:


De Zoete Verleiding: chocolade & oud hollands snoepgoed.
www.dezoeteverleiding.info


Smoothie Club: gezondheid & smoothies.
info@smoothieclub.nl


zoBLITS: sieraden, tasjes, fashion.
www.zoblits.nl


Haarwens Ridderkerk
emmaboon@planet.nl
astatz@planet.nl


HamiltonHealth Diëtist
www,hamiltonhealth.nl


Joyce Spencer Travelcounsellor
www.travelcounsellors.nl/joyce.spencer


Superfood Workshops
moreworkshops@gmail.com


Wellnesselande Barendrecht
http://www.wellnesselande.nl/



Nou, dat was mijn experience van de borrelavond bij Wellnesselande. Ik hoop dat je het leuk vond en nog beter...dat je er volgend jaar gewoon bij bent!!


Wil je meer lezen van mijn blogs over beauty, shopping, events, styling & interior of wil je meer zien van mijn fotowerk, boekenreviews, product reviews en meer leuks? Volg mij dan op blogger, facebook, instagram & pinterest.



Good things are closer than you think


Sweet greets,
Rosalie




3 comments: