Onderwerpen

Tuesday, October 22, 2013

Ma booties gepimpt met Liquid Heels

These booties are about to be pimped!

Ik ga voor roze ;-)...

Vorig jaar kocht ik bij Sacha nogal grove, hoog gehakte booties. Ze lopen heerlijk, maar ogen een beetje plomp. Ik wilde ze een feminine touch geven en heb hiervoor een setje Liquid Heels besteld. Het leek me leuk om jullie de shoe make over & how 2 stick it up te laten zien. Ik heb me niet aan de omschrijving in het pakketje gehouden. Ik ben nogal eigenwijs en het zal vast prima werken voor anderen, maar mijn creatieve brein wil niet altijd met ander mans maniertjes werken en ik verzin dus mijn eigen prettige werkwijze...




Het pakketje. Compleet met mega scherp mesje, handleiding en twee mooie stickers.


Deze vond ik het leukst, maar ze hebben veel meer stickers.
Kijk eens op http://www.liquidheels.nl/

Ik ben zelf aan de slag gegaan met het maken van twee malletjes. Deze heb ik gemaakt van een stevige flyer. De malletjes heb ik op de sticker gehouden en met een super goede schaar kreeg ik de juiste maat en vorm uitgeknipt. Ik had het mesje dus niet meer nodig... Als je malletjes maakt, leg dan het papier/karton op de schoenzool en vouw de juiste maat in het papier/karton. Als je de sticker uitknipt, let er dan op dat je hem goed om uitknipt. Leg hem eerst op de schoen om de juiste positie voor het knippen te hanteren. Anders knip je hem nog verkeerd om uit!!

Mijn malletje plus de uitgeknipt sticker. United we can!!
Daarna heb ik een klein stukje van de sticker losgemaakt van het vel, hier een vouw in gemaakt en heb ik eerst de onderste rand van de sticker tegen de hak geplakt. Zo kon ik nog schuiven en de sticker exact op de juiste plek op de zool plakken. Toen hij goed zat, heb ik de rest van de sticker losgetrokken en met beleid op de zool geplakt. Dit deed ik al wrijvend vanaf de hak, om geen luchtbellen te krijgen. Omdat mijn zool een kromming had, heb ik links en rechts een klein sneetje gemaakt, zodat de sticker helemaal aan de zool geplakt kon worden en niet meer los zou laten. Doe dit met beleid, anders scheurt de sticker in!!


Sticker eerst een klein stukje losmaken van het sticker vel

Dan tegen de hak op de zool plakken en een beetje schuiven tot hij precies goed zit.

Dan al wrijvend de sticker vastplakken aan de hele zool

Vanaf hier ging hij bollen door de zool en heb ik links en rechts een heel klein sneetje gemaakt

Tadaaaa! Plakkerdeplak!
I have officialy Liquid Heeled my Bootie!

It's a wrap!

Ik vind ze gelijk een stuk leuker!!


Past bij mijn shirt & lippenstift

Subtiele shoe candy


Leuk dat je mijn blog hebt gelezen. Wil je meer weten over Liquid heels, kijk dan eens op hun website http://www.liquidheels.nl/
Ook kun je ze vinden op facebook https://www.facebook.com/LiquidHeels?fref=ts.


Vind je het leuk om op de hoogte te blijven van mijn product & beauty reviews, DIY, boeken reviews, shopping trips, fotografie, events en meer, like dan mijn facebook pagina https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood en volg mijn blog http://itisgoodinmyhood.blogspot.nl/.
Super bedankt alvast!!

Good things are closer than you think

Sweet greets,

Rosalie

#pimpedheels#liquidheels#sacha#booties#litas#highheels#diy

No comments: