Onderwerpen

Sunday, October 6, 2013

Jaaaaah! Cadeautjes!!



Wie houdt er nou niet van een cadeautje op zijn tijd? En wat maakt het meer cadeau dan een mooi, zorgvuldig ingepakt exemplaar? Zo eentje met wat extra's. De inhoud maakt dan toch weer minder uit als je weet hoeveel zorg en aandacht de gever aan het cadeautje heeft gegeven. Je weet wel, ingepak met liefde. Dat voel je bij het openen en dat maakt het extra bijzonder.


Wist je dat Ikea tegenwoordig ook inpak en decoratie producten in haar assortiment heeft? Inpakpapier hebben ze al jaren, maar afgelopen zomer liepen Eliorah en ik helemaal in katzwijm voor de nieuwe cadeau-mooi-maak spulletjes. Aangezien de cadeaumaanden er weer aankomen, heb ik hier vast wat cadeautjes ingepakt voor jullie. Grapje! Voor Eliorah natuurlijk, want zij is woensdag jarig! Hoera!


Het leek me wel leuk om te laten zien wat Ikea allemaal voor leuks en betaalbaars heeft om je cadeau's extra schwung te geven. It's all about the wrap!




Met liefde ingepakt en gegeven

Uitnodigende label

Pom Pom 

In allerlei kleurtjes en maten verkrijgbare Pom Poms.
Er zijn zelfs vormen die je op kan hangen om de ruimte te versieren...

Kort maar krachtig

Voor elk pakje een eigen label.
Op de achterkant kun je schrijven.




Extra stevig papier voor grote, zware cadeau's

Eliorah heeft wat uit te pakken hihi

Ik weet zeker dat Eliorah blij is met deze cadeau's, maar door het extra mooi in te pakken is het ook extra leuk om te geven!! Nb er zit ook wat voor haar broertje bij hoor. Niet alles is voor Eli ;-)...

3 rollen  mooi en vooral ook stevig cadeau papier voor 5,95 euro
Je kunt deze ook in het zwart bruin krijgen.
En er zijn ook rollen met stippen in verschillende kleuren.
Eigenlijk gewoon eens gaan kijken ;-)...

Labels in diverse kleuren en met verschillende opdruk. 10 stuks voor 1, 50 euro

Linten hebben ze ook in verschillende kleuren, maar ik vond deze het leukst.
Prijs... Whoops... Volgens mij was het 3,95 voor deze 3 rollen

Mij gaat het bij cadeautjes niet over hoe duur of groot het is, maar wel of iemand oprechte aandacht heeft besteed. Aandacht = liefde. Verpak je cadeautjes met liefde! Ik hoop dat ik je geïnspireerd heb.


Heb je ook leuke inpak ideeën die je met mij wilt delen of verkoop je leuke inpak spulletjes?
Laat het mij weten via roozed@gmail.com of via https://www.facebook.com/ItIsGoodInMyHood.


Sweet greets,

Rosalie




No comments: